| کد خبر: 262594 |

هم‌ اندیشی شرکت های دانش بنیان در حاشیه رویداد «راه هوشمند»

در حاشیه رویداد راه هوشمند، نشست هم اندیشی شرکت های دانش بنیان 18 مهر ماه در محل برج فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه امیرکبیر برگزار می شود.

تین نیوز

در حاشیه رویداد راه هوشمند، نشست هم اندیشی شرکت های دانش بنیان 18 مهر ماه در محل برج فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه امیرکبیر برگزار می شود.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، شرکت های دانش بنیان، موتور رشد و توسعه فناوری و نوآوری در کشور هستند. این شرکت ها با چالش های مختلفی در زمینه های مالی، بازاریابی، تجاری سازی، حقوقی و قانونی، استقرار و توسعه زیرساخت ها و … روبرو هستند. برای حل این چالش ها و بهبود شرایط فعالیت خود، نیاز به هم افزایی و تبادل نظر با سایر شرکت های دانش بنیان و ذینفعان فناوری ( از جمله نهادها و دستگاه های دولتی، دانشگاه ها و سرمایه گذاران) دارند.

با هدف هم اندیشی و هم افزایشی، برگزاری نشست شرکت های دانش بنیان در حاشیه رویداد فناورانه راه هوشمند برنامه ریزی شده است. مدیران و نمایندگان شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه های راهداری و حمل و نقل جاده ای هوشمند می توانند دغدغه ها و چالش های خود را مطرح کنند و با گروه های مختلف از جمله مسئولان و کارشناسان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل و نقل پیشرفته، صندوق نوآوری و شکوفایی و پلیس راهور فراجا، گفتگو و تبادل نظر کنند.

از مزایای حضور مدیران شرکت های دانش بنیان در این نشست، می توان به هم اندیشی و مطرح کردن چالش های کسب وکار، شبکه سازی و بهره مندی از تجارب سایر شرکت ها،  برقراری ارتباط با مسئولین، متولیان و بهره برداران فناوری و با خبر شدن از آخرین حمایت ها و همکاری ها اشاره کرد.

متقاضیان حضور در این نشست می توانند با مراجعه به نشانی Irsmartroad.ir/meeting ثبت نام کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.