| کد خبر: 270489 |

ورود سامانه بارشی به کشور از اوایل هفته آتی

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: با ورود سامانه بارشی به کشور از اواخر روز شنبه، برخی استان ها رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت را شاهد خواهند بود.

تین نیوز

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: با ورود سامانه بارشی به کشور از اواخر روز شنبه، برخی استان ها رگبار و رعدو برق و وزش باد شدید موقت را شاهد خواهند بود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، صادق ضیاییان گفت: امروز (۱۶ فروردین ماه) در نیمه شمالی کرمان و شرق استان های فارس، سیستان و بلوچستان رگبار و رعدو برق، وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گرد و خاک و در نقاط مستعد تگرگ پیش بینی می شود.

ضیاییان اضافه کرد: جمعه (۱۷ فروردین ماه) جو آرامی در کشور خواهیم داشت.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در ادامه گفت: از بعد ازظهر شنبه ۱۸ فروردین در مناطق شمال غرب و غرب سواحل دریای خزر و یکشنبه ۱۹ فروردین در شمال غرب، برخی نقاط غرب و جنوب غرب، استان های ساحلی خزر، استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز مرکزی نیز رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گرد و خاک و در نقاط مستعد تگرگ پیش بینی می شود.

وی اضافه کرد: دوشنبه ۲۰ فروردین بارش شمال غرب و جنوب غرب تشدید شده و علاوه بر مناطق یاد شده در شمال شرق نیز بارش ادامه خواهد داشت.

ضیاییان افزود: تا روز جمعه افزایش نسبی دما در نیمه شمالی کشور خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: تا روز جمعه شرق خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج پیش بینی می شود.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۱۷ فروردین ماه) صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد ملایم با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد و طی شنبه (۱۸ فروردین ماه) صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

ضیاییان در پایان گفت: طی فردا و پس فردا اهواز  با دمای ۳۵ و ۳۶ درجه سانتیگراد گرم ترین و شهرکرد با  دمای ۱-  و ۱  درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.