| کد خبر: 259932 |

◄ قدردانی حمل و نقلی ها از خبرنگاران تین نیوز در روز خبرنگار

دلیل نامگذاری این روز نیز شهادت خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی به نام محمود صارمی به همراه ۸ نفر از اعضای کنسولگری جمهوری اسلامی در افغانستان در روز ۱۷ مرداد سال ۷۷ است.

تین نیوز

17 مرداد در تقویم کشورمان از سوی شورای فرهنگ عمومی،  روز خبرنگار نامگذاری شده است.

به گزارش تین نیوز، دلیل نامگذاری این روز نیز شهادت خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی به نام محمود صارمی به همراه ۸ نفر از اعضای کنسولگری جمهوری اسلامی در افغانستان در روز ۱۷ مرداد سال ۷۷ است.

به دنبال این رخداد و پس از نامگذاری 17 مرداد به نام خبرنگار،  هر ساله در این روز، افراد حقیقی و حقوقی از خبرنگاران و فعالان رسانه ای با شیوه های مختلف از جمله ارسال پیام های تبریک و تهنیت و ...  قدردانی می کنند.

امسال نیز تعداد زیادی پیام تبریک برای مسعود ذهبیون مدیر مسئول و همچنین خبرنگاران تین نیوز ارسال شد که جای تشکر و قدردانی فراوان دارد.

در ادامه برخی از این پیام ها به ترتیب حروف الفبای نام ارسال کنندگان منعکس می شود.

- روز خبرنگار را به شما نیکو سرشت و خانواده نیک اندیش از ته دل شادباش گفته و از درگاه یگانه دادار گیتی برایتان سرفرازی و تندرستی آرزومندم.

غلامحسین امیری

- خبرنگار وجدان بیدار جامعه است.  آگاهی مردم از آنچه در محیط آنان می گذرد مهمترین عامل تشخیص و احقاق حقوق آنان است به ویژه در جامعه ای که دسترسی آزاد به اطلاعات مسدود یا محدود باشد. در چنین جامعه ای خبر رسانی مبارزه ای است سخت و پر هزینه. خبرنگاران حوزه‌ های اجرایی و تخصصی با وظیفه ای دشوار و پر چالش در انعکاس نقاط ضعف و کاستی‌ های حوزه‌ خود مواجه اند که حتی بر زندگی و خانواده آنها نیز اثر گذار است. شغل شریفی که با بی مهری از سوی کارگزاران نا کارآمد مواجه است.

روز خبرنگاران فرصتی است برای پاسداشت تلاش این منادیان حقیقت و راستی. تبریک به خبرنگاران متعهد و سخت کوش حوزه حمل و نقل  و آرزوی موفقیت برای آنان و درک نقش ارزشمند آنان در بهبود جامعه .

محمد سعیدنژاد

- روز خبرنگار را تبریک عرض می نمایم.

علی اصغر شفیع نادری

- روز خبرنگار را به شما تلاشگر فرهیخته و با اخلاق حوزه خبر و رسانه صمیمانه تبریک عرض می کنم. شاد و سلامت و بهروز باشید.

سعید رسولی

- و « قلم » بهانه ای شد تا ذهنمان را از قید کلمات بی شمار رها کرده و جسورانه در بیکران دنیای « خبر » خلاصه شویم. روز خبرنگار مبارک

فرهاد صالحیان

- روز خبرنگار را تبریک و شادباش عرض می کنم. امیدوارم در جهت رعایت اصول حرفه ای، همواره بوته نقد جدی عملکرد ضعیف مدیران دولتی و دستگاه های عمومی در سرلوحه ماموریت های آن خبرگزاری محترم

مسعود طبیبی

- روز خبرنگار را شاد باش می گویم

محمد اسماعیل علیخانی

- نوشته هایتان طلوع حقیقت و بیان دردهای کسانی است که نمی توانند بگویند و فریادشان بی صداست.فرا رسیدن هفدهم مردادماه روز بزرگ و سترگ خبرنگار که روز پاسداشت قلم است را به نوبه خود به شما صاحبان اندیشه و قلم در عرصه اطلاع رسانی تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

- حسین قاسمی نژاد

- خبرنگاران گرامی روزتان مبارک

عمرتان پربرکت و مختوم به خیر؛ قلمتان ایران‌ دوست، حق‌ نویس، صادق و شجاع.

به‌طور ویژه این روز بر آقای مهندس ذهبیون عزیز و همکاران گران‌ قدر تین‌ نیوز مبارک باشد.

- سبحان نظری

- تقارن روز خبرنگار با ایام عزارداری حسینی (ع)، فرصت مغتنمی برای تفکر در پیام عاشورا و رسالت پیام‌آوران آن و تامل در منزلت خبر و جایگاه خبرنگارانی است که امانت داران واقعی برای افزایش سطح  آگاهی، بصیرت، حقیقت، شناخت و معرفت جامعه خود هستند. ضمن عرض تسلیتِ ایام سوگواری سالار و سرور شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)، گرامی می داریم مقام شامخ خبرنگاری را و به نمایندگی از خانواده بزرگ و خدوم سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران، از همدلی‌ها، همراهی‌ و تشریک مساعی ارزشمند آن جامعه فرهیخته در مسیر خدمت به مردم شریف پایتخت ایران اسلامی قدردانی می نماییم.

 مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.