| کد خبر: 249090 |

هوای اغلب مناطق کشور همچنان آلوده/ ورود سامانه بارشی از جمعه

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از پایداری جو و افزایش آلودگی هوا در شهرهای صنعتی همچنین ورود سامانه بارشی به کشور از اواخر هفته جاری خبر داد.

تین نیوز

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از پایداری جو و افزایش آلودگی هوا در شهرهای صنعتی همچنین ورود سامانه بارشی به کشور از اواخر هفته جاری خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی تا روز پنجشنبه (۳ آذر) در اغلب مناطق کشور جوی آرام و پایدار حاکم است که در شهرهای صنعتی و پرجمعیت همچون تهران، کرج، تبریز، ارومیه، اراک و اصفهان به ویژه طی سه روز آینده موجب افزایش آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا خواهد شد.

وی ادامه داد: امروز (۱ آذر) در جزایر واقع در خلیج فارس در ساعات بعد از ظهر افزایش ابر، رگبار پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا جمعه (۴ آذر) با ورود سامانه بارشی به غرب کشور در برخی مناطق شمال غرب و غرب کشور ابرناکی، رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد رخ خواهد داد.

وی گفت: شنبه (۵ آذر) ضمن تقویت سامانه بارشی در غرب و شمال غرب گستره بارش به جنوب غرب و دامنه و ارتفاعات البرز مرکزی نیز کشیده خواهد شد. بارش در ارتفاعات و مناطق سردسیر به شکل برف خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲ آذر) صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و کیفیت هوا ناسالم برای گروه های حساس با حداقل دمای ۹ و حداکثر دمای ۱۷ درجه سانتیگراد و روز پنجشنبه (۳ آذر) صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی و کیفیت هوای ناسالم برای گروه های حساس با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۸ درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

ضیائیان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۱ و ۲ آذر ) بندرعباس با دمای ۳۱ درجه سانتیگراد گرم ترین و همدان با دمای ۵- و ۲-  و صفر درجه سانتیگراد سردترین مرکز استان کشور است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.