| کد خبر: 234387 |

◄ کلید طلایی نصف جهان در دستان قاسم زاده

پیش از ظهر روز پنج شنبه ۴ شهریورماه همزمان روز کارمند منتخبین شورای شهر اصفهان با ۱۲ رای موافق علی قاسم زاده را به سمت شهردار این شهر منصوب کردند.

تین نیوز

پیش از ظهر روز پنج شنبه ۴ شهریورماه همزمان روز کارمند منتخبین شورای شهر اصفهان با ۱۲ رای موافق علی قاسم زاده را به سمت شهردار این شهر منصوب کردند.

سرانجام پس از ۲۰ روز که منتخبین شورای شهر کار خود را آغاز کرده بودند، نام علی قاسم زاده بعنوان شهردار منتخب تیتر یک رسانه ها گردید. البته نقش افراد خاص در این میان و گمانه زنی های سیاسی و فرهنگی از ابتدای شروع این دوره نام وی را به سرزبان ها انداخته بود و همین امر باعث گردید که محمد نورصالحی در این جلسه فوق العاده به صورت رسمی به مطلع نبودن اعضاء شورای شهر در این خصوص اشاره نماید.

رئیس شورای شهر اصفهان در ابتدای این جلسه نبودن آقای نادر الاصلی را این گونه توضیح داد که ایشان به خاطر مثبت بودن تست کرونا در این جلسه فوق العاده حضور ندارند و لذا این جلسه با حضور ۱۲ نفر برگزار می گردد.

محمد نورصالحی فرآیند انتخاب شهردار را چنین تشریح کرد که از تاریخ ۲۱ تیرماه به مدت ۱۰ روز از مردم شهر درخواست کردیم که خصوصیات یک شهردار خوب و مردمی را برای ما تشریح نمایند که حاصل این امر مشخص شدن بیش از ۵۰ شاخص برای ما بود.

وی به منطبق بودن عمده این شاخص های به دست آمده از پیام های مردم با خواست اعضا شورا اشاره کرد و گفت: در نهایت با بررسی گزینه های مورد نظر برای  انتخاب شهردار پس از مشورت با ۳۰ گروه نخبه شهری و ۱۸ شاخص کلی مورد نظر به ۲۱ نفر رسیدیم.

رئیس شورای شهر به انصراف چند نفر در مراحل مختلف اشاره کرد و گفت: در نهایت پس از بررسی های مورد نظر ابتدا به ۱۱ نفر، سپس پنج و در نهایت دو گزینه نهایی برای انتخاب شهردار برسیم. این دو گزینه نهایی هر دو دارای شاخص های  مورد نظر مردم و ما بودند که از بین این دو نفر یک نفر باید انتخاب می گردید  و آقای قاسم زاده بعنوان گزینه نهایی انتخاب شد و در این جلسه نیز رای گیری رسمی انجام می شود.

نورصالحی به مطلع نبودن اعضا شورای شهر در مورد گزینه نهایی اشاره مبسوط کرد و ادامه داد: از گزینه های مطرح شده ۲۵ سئوال پرسیده شد و آنها نیز در قالب این سئوالات برنامه های خود را ارائه دادند که بعضی برنامه ها در حد یک پایان نامه دکترا بود که ما میتوانیم از آنها در چهارسال آینده بعنوان چراغی روشن در راه ساختن شهر از آن استفاده کنیم.

وی همچنین از آقای احمدی گزینه دیگر نیز برای حضور در این عرصه و ارائه برنامه های متقن و مفید تشکر کرد.

*حال باید دید علی قاسم زاده که انتخاب و انتصاب وی بعنوان شهردار از ابتدا با گمانه زنی های سیاسی و فرهنگی همراه بود، می تواند در عمل رای اعتماد را از مردم شهر نصف جهان بگیرد؟!!!!!

یا همچون گذشته نه چندان دور اداره این شهر مظلوم که واژه برخوردار بودن را یدک می کشد ولی به سبب کم کاری  منتخبین خود از منابع و منافع در پایتخت بی بهره است، دستخوش این حرکات نخ نمای سیاسی و فرهنگی می گردد.

باید منتظر بود و یک سال دیگر کارنامه این مرد را که کارشناسی الهیات از دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد و دکترای مشاوره از دانشگاه اصفهان دارد و مدیرعاملی ریاست و عضویت در هیئت مدیره سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، معاونت فرهنگی شهردار اصفهان، مدیر عامل مؤسسه فرهنگی شهید آیت الله مدرس، بنیانگذاری مجموعه فرهنگی شهید اژه‌ای، بنیانگذاری مؤسسه مشاوره آفتاب شهر و مدیریت مجتمع آموزشی دانشگاه اصفهان و مجتمع آموزشی صالحین را در کارنامه به یدک می کشد بررسی کرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.