| کد خبر: 234287 |

خاموشی ها همچنان ادامه دارد

سخنگوی صنعت برق گفت: در حال حاضر میزان نیاز مصرف کشور از میزان تولید نیروگاه‌های کشور بیشتر شده است، لذا همچنان نیازمند همکاری مشترکان در بخش‌های صنایع و کشاورزی هستیم.

تین نیوز

سخنگوی صنعت برق گفت: در حال حاضر میزان نیاز مصرف کشور از میزان تولید نیروگاه‌های کشور بیشتر شده است، لذا همچنان نیازمند همکاری مشترکان در بخش‌های صنایع و کشاورزی هستیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مصطفی رجبی مشهدی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: تا اطلاع ثانوی همچنان جداول خاموشی احتمالی جهت برنامه‌ریزی مشترکان صادر و به اطلاع هموطنان می‌رسد که امورشان را تنظیم کنند.

وی تاکید کرد: با روند پیش رو از نیمه دوم شهریور ماه شرایط تاحدودی پایدارتر شده و از محدودیت‌ها در بخش صنعت و سایر بخش‌ها کاسته خواهد شد.

به گفته سخنگوی صنعت برق در تعطیلات شش روزه شاهد رفع محدودیت‌ها در بخش صنعت بودیم و در روزهای پیش رو هم صنایع می‌توانند تا اطلاع ثانوی در شیفت شبانه بدون محدودیت به فعالیتشان ادامه دهند و همچنین فعالیت در شیفت روزانه هم متناسب با شرایطی است که حداقل آن تامین نیاز مصرف برق صنایع فولادی که برای تولید اکسیژن اقدام می‌کنند، باشد.

رجبی مشهدی با بیان اینکه میزان مصرف برق در بازه زمانی ۱۲ تا ۱۸ بعدازظهر افزایشی خواهد بود و پیش‌بینی می‌شود که این مقدار به بیش از ۱۰۰۰ مگاوات برسد، گفت:  از مشترکان در خواست می‌شود که با تنظیم دمای وسایل سرمایشی روی عدد حداقل ۲۵ درجه همکاری لازم را انجام داده تا مشکلی را در تامین برق شاهد نباشیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.