| کد خبر: 232567 |

خاموشی های بیشتری در راه است

سخنگوی صنعت برق گفت: باتوجه به افزایش دمای هوا و افزایش مصرف، در تامین برق با مشکل مواجه هستیم و احتمال افزایش خاموشی ها وجود دارد اما این موضوع را به طور دقیق اطلاع رسانی خواهیم کرد.

تین نیوز

سخنگوی صنعت برق گفت: باتوجه به افزایش دمای هوا و افزایش مصرف، در تامین برق با مشکل مواجه هستیم و احتمال افزایش خاموشی ها وجود دارد اما این موضوع را به طور دقیق اطلاع رسانی خواهیم کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مصطفی رجبی مشهدی درباره احتمال افزایش خاموشی ها در کشور اظهار کرد: در حال حاضر میزان مصرف از تولید پیشی گرفته است و کمبودها را با مدیریت مصرف جبران می کنیم. اگر در این شرایط نیروگاهی از مدار خارج شود، شرایط سخت تر می شود و برای تامین برق مشکلاتی به وجود می آید، بنا بر این اینکه خاموشی اعمال شود محتمل است.

وی با بیان اینکه در جداول خاموشی هایی که در استان ها منتشر می شود، اطلاع رسانی کامل را انجام خواهیم داد، گفت: امید واریم با اقداماتی که صورت میگیرد، مشکلی ایجاد نشود اما اگر محدودیت جدی وجود داشته باشد قطعا اطلاع رسانی خواهیم کرد و به صورت دقیق به اطلاع مردم خواهیم رساند.

سخنگوی صنعت برق در پاسخ به این سوال که آیا برای تهران نیز خاموشی در نظر گرفته می شود یا خیر، اظهار کرد: پس از گذراندن این هفته اطلاع رسانی دقیق را برای هفته آینده انجام خواهیم داد و برای این مهم باید وضعیت دما، نیروگاه های برق به طور کامل بررسی شوند، بعد از آن اطلاع رسانی دقیق انجام خواهد شد.

رجبی مشهدی با اشاره به کشف رمزارزهای غیرمجاز تا کنون نیز گفت: ۱۸۸ هزار دستگاه کشف شده که ظرفیت ۵۵۳ مگاوات را به خود اختصاص داده بود، با دو عملیات فراگیر که انجام شد توانستیم روند کشفیات را توسعه دهیم و از مردم نیز بابت اطلاع رسانی در این حوزه بسیار قدردان هستیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.