| کد خبر: 228695 |

انجام ۱۶۲۸ مأموریت امداد و نجات برای نجات مسافران نوروزی

رئیس سازمان امداد و نجات هلال‌احمر گفت: هزار و ۶۲۸ عملیات امدادرسانی برای نجات جان مسافران نوروزی از ۲۵ اسفند ۹۹ تا ساعت هشت صبح روز سیزدهم فروردین در طرح ملی امداد و نجات انجام شده است.

تین نیوز

رئیس سازمان امداد و نجات هلال‌احمر گفت: هزار و ۶۲۸ عملیات امدادرسانی برای نجات جان مسافران نوروزی از ۲۵ اسفند ۹۹ تا ساعت هشت صبح روز سیزدهم فروردین در طرح ملی امداد و نجات انجام شده است.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، مهدی ولی‌پور اظهار کرد: از ۲۵ اسفند ۹۹ تا روز ۱۳ فروردین ۱۴۰۰، امدادگران و نجاتگران سازمان امداد و نجات هلال احمر به هشت هزار و ۲۶۴ نفر از هموطنان حادثه دیده از انواع حوادث، امدادرسانی کردند که در جریان این خدمات امدادرسانی ۹۳۳ نفر به مراکز درمانی و بیمارستانی منتقل شدند.

وی افزود: در مدت یادشده ۶۲۱ نفر هم در محل وقوع حوادث از خدمات امداد و کمک‌های اولیه سرپایی در محل بهره مند شدند و با انجام ۲۷۸ مورد عملیات نجات فنی، مصدومان سوانح ترافیکی از میان خودروهای تصادفی یا واژگون شده در حوادث جاده‌ای از میان آهن و شیشه رهاسازی و به مراکز درمانی و بیمارستانی منتقل شدند.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال‌احمر گفت: در طرح ملی امداد و نجات نوروزی هلال احمر ۱۲ هزار نیروی نجاتگر تخصصی شامل هزار و ۵۵۳ تیم عملیاتی فعال به همراه بیش از سه هزار و ۴۵۳ دستگاه خودرو از جمله هزار و ۶۲ دستگاه آمبولانس، هزار و ۲۱۸ خودروی امدادی، ۱۹ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۴۵۶ دستگاه خودروی نجات، ۵۰ دستگاه خودروی ویژه عملیاتی (آرگو)، ۱۱ دستگاه خودروی فرماندهی عملیات، ۱۶ دستگاه خودروی ارتباطات، ۱۲۲ دستگاه موتورلانس، ۴۸۰ دستگاه موتورسیکلات و ۱۹ فروند بالگرد به کار گرفته و فعالیت دارند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.