| کد خبر: 208133 |

۹۱۶ مسافر با ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان جابه‌جا شدند

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سمنان با اشاره به کاهش ۸۵ درصدی میزان جابه‌جایی مسافران نوروزی گفت: ۹۱۶ مسافر با ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای استان جابه‌جا شدند.

تین نیوز

 معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای سمنان با اشاره به کاهش ۸۵ درصدی میزان جابه جایی مسافران نوروزی گفت: ۹۱۶ مسافر با ناوگان حمل ونقل جاده ای استان جابه جا شدند.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، غلامرضا طحان صبح سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای سمنان ضمن بیان اینکه شیوع ویروس کرونا عامل اصلی کاهش سفرهای نوروزی در تعطیلات سال جاری بود، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون درمجموع ۹۱۶ مسافر با ناوگان های عمومی حمل ونقل جاده ای استان جابه جا شدند.

وی با اشاره به اینکه این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۸۵ درصد کاهش داشته است، تصریح کرد: درمجموع ۱۱۶ سفر از سوی ناوگان های عمومی جاده ای انجام شده که در مقایسه با سال گذشته این آمار ۷۰ درصد کاهش داشته است.

فعالیت ۴۰ شرکت مسافربری در استان سمنان

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای سمنان بابیان اینکه ۸۰۰ دستگاه ناوگان عمومی و ۴۰ شرکت حمل ونقل مسافر در استان فعالیت می کنند، تأکید کرد: ضدعفونی ناوگان مسافری و شرکت های حمل ونقل مسافر به صورت روزانه و مداوم در دستور کار مسئولان این اداره کل قرار دارد.

طحان با تأکید بر لزوم پرهیز از سفرهای غیرضروری در این ایام بحرانی گفت: تقاضای مردم برای استفاده از ناوگان عمومی حمل ونقل جاده ای برای انجام دادن سفر کاهش چشمگیری داشته است.

وی افزود: این در حالی است که رعایت موارد بهداشتی در پایانه های مسافری در دستور کار مسئولان این بخش قرارگرفته است و حفظ سلامت عموم مردم در دستور کار قرار دارد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.