| کد خبر: 226500 |

بارش برف و باران از پنج شنبه در نیمی از کشور آغاز می‌شود

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: هوای کلانشهرها امروز و فردا هم آلوده است اما با ورود سامانه بارشی جدید و تقویت آن، نیمی از کشور از پنج شنبه تا یکشنبه بارانی و برفی خواهد شد.

تین نیوز

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: هوای کلانشهرها امروز و فردا هم آلوده است اما با ورود سامانه بارشی جدید و تقویت آن، نیمی از کشور از پنج شنبه تا یکشنبه بارانی و برفی خواهد شد.

به گزارش تین نیوز، کبری رفیعی روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ابرنا درباره وضعیت جوی اکنون کشور گفت: از امروز تا پنجشبنه در بیشتر مناطق کشور جوی آرام و پایدار خواهیم داشت که این وضعیت موجب افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت می‌شود.

رفیعی ادامه داد: سامانه بارشی جدید از بعدازظهر پنجشنبه از سمت غرب وارد کشور می‌شود و بارش‌ها در غرب و مناطقی از شمال‌غرب شروع خواهد شد.

وی ادامه داد: روز جمعه، بارش‌ها در غرب، زاگرس مرکزی، دامنه‌های جنوبی البرز و بخش‌هایی از شمال‌غرب کشور ادامه خواهد داشت.

رفیعی افزود: روز شنبه در جنوب‌غرب و غرب کشور بارش ها شدت پیدا می‌کند و گستره بارش‌ها به دامنه‌های البرز، سواحل دریای خزر و شمال‌شرق کشور کشیده خواهد شد.

کارشناس سازمان هواشناسی توضیح داد: تهران نیز امروز آسمانی صاف همراه با غبار محلی در برخی ساعات دارد. بیشینه دمای امروز تهران ۱۵ درجه بالای صفر و حداقل دما در مهرآباد به ۴ درجه بالای صفر رسید.

رفیعی افزود: سردترین منطقه کشور، شهرکرد با دمای ۱۲ درجه زیر صفر و همدان ۷ درجه زیرصفر و گرم‌ترین مرکز استان نیز بندرعباس با دمای ۲۵ درجه بالای صفر، گزارش شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.