| کد خبر: 225635 |

هوای تهران برای حساس‌ها ناسالم شد

کیفیت هوای تهران درحال‌ حاضر در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد اما پیش‌بینی می‌شود که با وزش باد شرایط مناسب برای پراکندگی آلاینده‌ها فراهم شود.

تین نیوز

کیفیت هوای تهران درحال‌ حاضر در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد اما پیش‌بینی می‌شود که با وزش باد شرایط مناسب برای پراکندگی آلاینده‌ها فراهم شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، ‌بر اساس پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوا طی صبح امروز (۲۸ دی) به‌ دلیل عدم وزش باد موثر افزایش غلظت آلاینده‌ها به‌ویژه ذرات معلق شده دور از انتظار نیست. از این‌رو کیفیت هوا در محدوده ناسالم برای گروه‌های حساس قرار می‌گیرد.

افزایش تدریجی تندی باد در طول روز شرایط مناسب برای پراکندگی آلاینده‌ها را فراهم خواهد کرد و بهبود کیفیت هوا در بیشتر مناطق تهران پیش‌بینی می‌شود اما با افزایش ترافیک در اواخر وقت امروز بر غلظت ذرات معلق افزوده می‌شود. با این وجود پیش‌بینی می‌شود که به‌ دلیل حاکمیت ناپایداری جوی و وزش باد موثر، کیفیت هوا در بیشتر مناطق در محدوده قابل‌ قبول قرار گیرد.

بر این اساس تداوم شرایط جوی ناپایدار تا صبح فردا (۲۹ دی) سبب می‌شود که با وجود افزایش تردد خودروها، کیفیت هوا در بیشتر مناطق در وضعیت قابل‌ قبول قرار گیرد. این شرایط مساعد جوی طی روز نیز ادامه دارد بنابراین در اواخر وقت فردا با وزش باد موثر وضعیت قابل‌قبول در بیشتر مناطق برقرار می‌شود.

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته با شاخص میانگین ۸۸ در شرایط قابل قبول قرار داشت و کیفیت هوای هم اکنون با شاخص میانگین ۱۰۸ در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.