| کد خبر: 225276 |

سامانه بارشی جدید آخر هفته وارد کشور می‌شود

کارشناس سازمان هواشناسی از تداوم آلودگی در کلان‌شهرها، افزایش هفت درجه‌ای دمای هوای استان‌های شمالی و ورود سامانه بارشی از روز پنجشنبه به کشور خبر داد.

تین نیوز

کارشناس سازمان هواشناسی از تداوم آلودگی در کلان‌شهرها، افزایش هفت درجه‌ای دمای هوای استان‌های شمالی و ورود سامانه بارشی از روز پنجشنبه به کشور خبر داد.

به گزارش تین نیوز، امین‌حسین نقشینه امروز (دوشنبه) درباره وضعیت جوی کنونی کشور به خبرنگار اقتصادی ایرنا گفت: تا روز چهارشنبه در اغلب مناطق کشور جوی آرام خواهیم داشت که پیامد آن افزایش غلظت آلاینده‌ها در شهرهای صنعتی است.

وی بیان‌داشت: روز سه‌شنبه احتمال بارش پراکنده در گیلان پیش‌بینی می‌شود و به دلیل وزش باد گرم جنوبی در آخر هفته برای گیلان، مازندران و گلستان پنج تا هفت درجه افزایش دما خواهیم داشت که باعث ذوب شدن برف و  بالاآمدن آب رودخانه ها و رخداد بهمن در جاده های کوهستانی می‌شود. 

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: برای جنوب‌شرق  کشور تا صبح سه‌شنبه تداوم سرما پیش‌بینی می‌شود و در همین مدت دریای عمان و تنگه هرمز مواج است.

به گفته نقشینه، سامانه بارشی روز پنجشنبه وارد کشور می‌شود و شمال غرب کشور را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

وی ادامه‌داد: تا اواخر وقت پنجشنبه در بسیاری از کلان‌شهرها از جمله تهران، کرج، قم، اهواز، قزوین، اراک، تبریز و مشهد به دلیل پایداری جو هوا آلوده است.

این کارشناس سازمان هواشناسی خاطرنشان‌کرد: آسمان تهران امروز و فردا صاف و غبارآلود پیش‌بینی می‌شود و روند افزایش نسبی دما تا پایان هفته ادامه دارد، ضمن اینکه روند افزایش غلظت آلاینده‌ها برای تهران تا پایان هفته پیش‌بینی می‌شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.