| کد خبر: 224694 |

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان قزوین خبر داد

توقیف ۱۳۰ خودرو با پلاک مخدوش در قزوین

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان قزوین گفت:۱۳۰خودرو با پلاک مخدوش شده در قزوین توقیف و از تردد آن‌ها جلوگیری شده است.

تین نیوز

قزوین- جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان  قزوین گفت:۱۳۰خودرو با پلاک مخدوش شده در قزوین توقیف و از تردد آن‌ها جلوگیری شده است.

به گزارش خبرنگار ما، منوچهر حبیبی در بازدید از مرکز کنترل ترافیک شهرداری قزوین گفت: تاکید شده تا پلیس راهور با خودرو‌های پلاک مخدوش که برای عدم رعایت محدودیت‌های تردد ستاد مقابله با کرونا اقدام به این کار می‌کنند، قاطعانه برخورد کرده و خوردوی آن‌ها را توقیف کند.

جانشین ستاد مقابله با کرونا استان افزود: کاهش تردد‌ها و رعایت سایر موارد طرح محدودیت‌ها از سوی شهروندان استان منجر به کاهش فوتی‌ها و بستری بیماران کرونایی در بیمارستان‌های قزوین شده و این رویه تا زمان خطر شیوع کرونا باید مورد توجه قرار بگیرد.

سرهنگ مهرداد حسن پور، رئیس پلیس راهور قزوین نیز در این بازدید گفت: در اجرای طرح محدودیت‌های تردد ساعت ۲۱ شب تا ۴ صبح در بازه زمانی چهارم آذرماه تا پنجم دی ۲ هزار و ۳۹۲ برگه جریمه صادر شده است.

شیما زرآبادی پور، سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین هم اظهار کرد: ۹۰ دوربین نظارتی و ۳۵ دوربین پلاک خوان، کار پایش و اعمال قانون را در اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها متناسب با وضعیت و روند بیماری کرونا را در شهر قزوین انجام می‌دهند.

محمد شفیعی فرماندار قزوین و قدرت اله مهدیخانی مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین نیز در این بازدید حضور داشتند.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.