| کد خبر: 223158 |

رویترز اعلام کرد:

عقبگرد دوباره دلار

گروهی از نمایندگان کنگره آمریکا از هر دو حزب جمهوری خواه و دموکرات، طرحی را آماده کرده اند که در صورت تصویب، ۹۰۸ میلیارد دلار اعتبار دیگر را برای حمایت از بخش های مختلف اقتصاد این کشور در برابر کرونا اختصاص می دهد.

تین نیوز

روند نزولی شاخص دلار باز هم ادامه یافت.

 

به گزارش رویترز، به نظر می رسد در کوتاه مدت شاهد تغییرات گسترده در رویکرد دولت بایدن نسبت به دولت ترامپ نخواهیم بود. جو بایدن- رئیس جمهور منتخب این کشور در مصاحبه جدیدی گفته است که قصد ندارد بلافاصله تغییرات رادیکال در سیاست های دولت قبل بدهد. بایدن اولویت اصلی دولت خود را احیای اقتصاد آمریکا خواند و با ابراز تاسف نسبت به وضعیت کنونی به دلیل کرونا گفت: انتظار دارم حتی قبل از روی کار آمدن دولت جدید، سنا و کنگره لایحه بسته حمایتی جدید از اقتصاد را تصویب و برای اجرا ابلاغ کنند.

به گزارشتین نیوز به نقل از ایسنا، گروهی از نمایندگان کنگره آمریکا از هر دو حزب جمهوری خواه و دموکرات، طرحی را آماده کرده اند که در صورت تصویب، ۹۰۸ میلیارد دلار اعتبار دیگر را برای حمایت از بخش های مختلف اقتصاد این کشور در برابر کرونا اختصاص می دهد. طبق طرح اولیه قرار است ۲۸۸ میلیارد دلار به حمایت از کسب و کارهای کوچک و ۱۶ میلیارد دلار برای توزیع واکسن کرونا در آمریکا تخصیص  یابد. همچنین ۳۰۰ دلار یارانه به صورت هفتگی به کسانی که بر اثر کرونا بیکار شده اند تعلق خواهد گرفت. پیش از این جمهوری خواهان خواستار تصویب یک بسته حمایتی ۵۰۰ میلیارد دلاری و دموکرات ها خواستار تصویب یک بسته ۲.۲ تریلیون دلاری بودند که پیشنهاد جدید می تواند به عنوان حد وسط باعث رضایت دو طرف شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.