| کد خبر: 213153 |

درخواست ایرکانادا از دولت برای بازگشت به وضع عادی

بزرگترین ایرلاین کانادا از دولت این کشور درخواست کرد که با کاهش محدودیت‌های تردد و سفرهای هوایی به این شرکت بحران‌زده کمک کند تا هرچه سریعتر به وضعیت عادی بازگردد.

تین نیوز

بزرگترین ایرلاین کانادا از دولت این کشور درخواست کرد که با کاهش محدودیت‌های تردد و سفرهای هوایی به این شرکت بحران‌زده کمک کند تا هرچه سریعتر به وضعیت عادی بازگردد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، کالین روینسکو، مدیر ارشد اجرایی شرکت هواپیمایی ایرکانادا با ارسال نامه‌ای به جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا، درخواست کرد که دولت این کشور به منظور بازگشت ایرلاین‌های بزرگ فعال و مستقر در این کشور به حالت عادی و رشد درآمدزایی و سودآوری آنها که در شیوع گسترده و بحران پاندمی کرونا به شدت آسیب دیده اند، باید محدودیت‌های سختگیرانه خود را درخصوص سفرهای هوایی و تردد مسافران بین‌المللی کاهش دهد و از قوانین قرنطینه کنونی صرف نظر کند.

بر اساس گزارش بلومبرگ به نقل از رویترز، ایر کانادا به عنوان شرکت هواپیمایی حامل پرچم کانادا و بزرگترین ایرلاین فعال و مستقر در این کشور آمریکای شمالی، به شدت از شیوع گسترده و بحران پاندمی ویروس خطرناک و مرگبار کرونا صدمه دید و میزان سودآوری و درآمدزایی آن نیز به میزان قابل توجهی سقوط کرد.

کانادا و ایالات متحده آمریکا که از مارس ۲۰۲۰ قوانین، مقررات و محدودیت‌های سختگیرانه‌ای را برای سفرهای هوایی و مسافران بین‌المللی وضع و اعمال کردند، به نظر می‌رسد که قصد دارند محدودیت‌های مذکور را حداقل تا پایانه ماه آینده میلادی، ژوئیه ۲۰۲۰ ، تمدید کنند.

روینسکو در اظهارات خود به شدت از تصمیم دولت کانادا انتقاد کرده و در این خصوص گفت: بهتر است دولت کانادا با تجدید نظر بر روی تصمیم خود مبنی بر تمدید محدودیت های سختگیرانه، به فکر وضعیت وخیم و بحران‌های مالی ایرکانادا به عنوان بزرگترین ایرلاین این کشور باشد و اجازه دهد ما نیز به مرور به وضعیت عادی خود بازگردیم و با سفر به مقاصد پرتردد جهان و فروش بلیت‌های هواپیما، هر چه زودتر از این بحران خارج شویم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.