| کد خبر: 208684 |

فعالیت اصناف تا ۲۳ فروردین تعطیل است

در پی اعلام آخرین مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، اتاق اصناف ایران اعلام کرد که هیچ کدام از اصناف تا ۲۳ فروردین اجازه بازگشایی واحد صنفی خود را ندارد.

تین نیوز

در پی اعلام آخرین مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، اتاق اصناف ایران اعلام کرد که هیچ کدام از اصناف تا ۲۳ فروردین اجازه بازگشایی واحد صنفی خود را ندارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، روابط عمومی اتاق اصناف ایران اعلام کرد: براساس آخرین مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و اعلام ریاست جمهوری مبنی بر آغاز فعالیت واحدهای صنفی کم‌خطر (به جز استان تهران) از ۲۳ فروردین، لیست مشاغل و زمان فعالیت رسته‌های صنفی مورد تأیید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در کارگروهی متشکل از نمایندگان وزارت بهداشت و وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) در محل اتاق اصناف ایران در حال تهیه است. بدیهی است بلافاصله پس از تأیید نهایی مسئولان ذیربط در ستاد ملی مقابله با کرونا، لیست مذکور از همین طریق اعلام و به اطلاع کلیه فعالان صنفی در سراسر کشور خواهد رسید.

تمامی واحدهای صنفی در سراسر کشور تا تاریخ ۲۳ فروردین مکلف به رعایت ضوابط و دستورالعمل‌های ابلاغی در مصوبات پیشین هستند؛ لذا هیچ واحد صنفی خارج از عرف مصوبات گذشته حق بازگشایی محل کسب و کار خود را تا آن موقع ندارد.

مسئولیت اصلی نظارت بر عملکرد و رعایت پروتکل‌های ابلاغی بازگشایی واحدهای صنفی با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است. یقینا واحدهای بازرسی و نظارت اتاق‌های اصناف و اتحادیه‌های صنفی سراسر کشور مکلف به همکاری حداکثری با نمایندگان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هستند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.