| کد خبر: 208216 |

خروج خودروهای شخصی از استان تهران ممنوع است

تردد تمام خودروها به استثنای خودروهای حامل سوخت و امدادی و خدماتی و امنیتی و انتظامی به خارج از استان ممنوع شد.

تین نیوز

معاون عمرانی استانداری تهران گفت: تردد تمام خودروها به استثنای خودروهای حامل سوخت و امدادی و خدماتی و امنیتی و انتظامی به خارج از استان ممنوع شد.

به گزارش تین نیوز، محمد تقی‌زاده در پایان شورای نخستین جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان تهران در سال 99  اظهار کرد: در این جلسه نمایندگانی از نیروی انتظامی پلیس راهور شهرداری تهران هلال احمر و دانشگاه های علوم پزشکی حضور داشتند.

وی ادامه داد: مسئولان باید نسبت به اعلام لیست کارکنان در دستگاه‌های مختلف به استانداری تهران اعلام کنند و در همین راستا مقرر شد سامانه سفربرگ توسط شهرداری تهران عملیاتی و راه اندازی شود.

تقی زاده گفت: توسط پلیس راهور و نیروی انتظامی ممنوعیت تردد در مبادی ورودی و خروجی استان تهران اجرایی می‌شود و اگر نیاز به نیروی بیشتری بود از دیگر نیروهای مسلح استفاده می‌شود.

معاون عمرانی استانداری تهران افزود: پیشنهاد تعطیلی تمامی ادارات و سازمان‌های استان تهران تا 15 فروردین به ستاد مقابله بر کرونا ارسال شده است.

وی گفت: تردد تمامی خودروها به استثنای  خودروهای حامل سوخت و امدادی و خدماتی و امنیتی و انتظامی به خارج از استان ممنوع شد.

آنگونه که تسنیم گزارش داده قرار است پیشنهاد جریمه نقدی و اقدامات بازدارنده برای خودروهای متخلف به ستاد ملی مقابله با کرونا ارسال شود و پس از تأیید اجرایی شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.