| کد خبر: 208208 |

۶ ماه توقیف در انتظار خودروهایی که از مسیرهای مسدودی در یزد عبور کنند

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان یزد هشدار داد: خودرو رانندگانی که مسیرهای مسدود شده در این استان را باز و از آن عبور کنند به مدت ۶ ماه توقیف و راننده هم به مراجع قضایی معرفی می‌شود.

تین نیوز

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان یزد هشدار داد: خودرو رانندگانی که مسیرهای مسدود شده در این استان را باز و از آن عبور کنند به مدت ۶ ماه توقیف و راننده هم به مراجع قضایی معرفی می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ رضا زارع گفت: برخی از مسیرهای استان برای مصون ماندن از شر کرونا و عدم ورود و خروج مسافران، مسدود شده که متاسفانه برخی رانندگان خودسر و متخلف، با باز کردن این مسیرها از آنها عبور می‌کنند.

وی اظهار داشت: رانندگانی که با باز کردن مسیرها قصد عبور غیرمجاز از آنها را داشته باشند به مراجع قضایی معرفی و خودرو آنها هم ۶ ماه در پارکینگ پلیس نگهداری خواهد شد.

به گفته وی تاکنون چندین خودرو که سعی داشتند با باز کردن خاکریزها از مسیرهای عبوری رد شوند توقیف و با رانندگان نیز برخورد قانونی شده است.

سرهنگ زارع اضافه کرد: تمام ورودیهای فرعی در مسیر کمربندی از پل الغدیر زارچ تا میدان ورودی جاده بافق، مسدود است و هیچ راننده ای حق ورود به این مسیرها را ندارد؛ همچنین مسیر ورودی به تفت نیز بجز یک مسیر، مسدود است و هیچ خودروی حق ورود ندارد.

وی تاکید کرد: احتمال بسته شدن خروجی های مسیرهای تفت و مهریز نیز طی چند روز آینده وجود دارد.

رییس پلیس راهور استان یزد یادآور شد: گشت های انتظامی به صورت نامحسوس  در این مسیرها در حال تردد هستند و با خودروهای متخلف برخورد قانونی می کنند.

توقیف خودرهایی که در جهت خلاف، حرکت می‌کنند

سرهنگ زارع همچنین به رانندگانی که برای رد شدن از برخی مسیرها، در جهت خلاف عبور می کنند هشدار داد که خودرو آنها توقیف خواهد شد.

به گفته وی بلوار فقیه خراسانی از جمله این مسیرهاست که برخی خودروها طی چند روز گذشته در جهت خلاف آن حرکت می کردند که با رانندگان خاطی برخورد شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.