| کد خبر: 204720 |

وزیر بهداشت: تعلیق پروازهای ایران - چین گریزناپذیر بود

وزیر بهداشت صبح امروز در دیدار با سفیر جمهوری خلق چین با تاکید بر اینکه برای مبارزه با طغیان کروناویروس با همه امکانات در کنار دولت و ملت چین هستیم، درعین حال محدودیت موقت در مراودات و تعلیق پروازهای ایران و چین را گریزناپذیر دانست.

تین نیوز

وزیر بهداشت صبح امروز در دیدار با سفیر جمهوری خلق چین با تاکید بر اینکه برای مبارزه با طغیان کروناویروس با همه امکانات در کنار دولت و ملت چین هستیم، در عین حال محدودیت موقت در مراودات و تعلیق پروازهای ایران و چین را گریزناپذیر دانست.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سعید نمکی در دیدار با سفیر جمهوری خلق چین گفت: چین، کشور دوست و برادر ماست و مناسبات دیرینه دو کشور چین و ایران در حوزه‌های مختلف تداوم خواهد یافت.

وی افزود: برای مبارزه با طغیان کروناویروس با همه امکانات در کنار دولت و ملت چین هستیم، اما به عنوان متولی سلامت کشورم، اولویتی بالاتر از سلامت هم‌وطنانم نمی‌شناسم.

نمکی گفت: ابعاد بیماری‌زایی ویروس‌ کرونای جدید هنوز روشن نیست و به عنوان وزیر بهداشت و یک معلم ایمنی شناسی دانشگاه، معتقدم وضع محدودیت‌های موقت در مراودات و تعلیق پروازها از / به چین در کُند کردن ورود ویروس، محدودیت انتشار و کاهش شیوع آن تا اطلاع ثانوی گریزناپذیر است.

بنابر  اعلام کانال خبری وزارت بهداشت، وی افزود: اطمینان دارم دانشمندان و کارشناسان و دولتمردان چین در کنار سازمان‌های بین‌المللی توان کنترل این بیماری را دارند و چین بزودی به دوران اوج و شکوفایی خود باز خواهد گشت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.