| کد خبر: 185779 |

◄ خودروی شما در محل پارک شده نیست، تکلیف چیست ؟

اگر خودرو به دلیل تخلف در محل توقف توسط جرثقیل پلیس راهور به پارکینگ منتقل شده بود، پاسخگوی سامانه 110، راننده را از محل پارکینگ مطلع کرده و در غیر این‌صورت راننده را راهنمایی می‌کند تا موضوع را از کلانتری مرتبط پیگیری کند.

تین نیوز

برخی از همشهریان تهرانی در تماس پلیس با راهور تهران بزرگ خواستار این بوده‌اند که در صورت نبودن خودروی‌ خود در محل پارک شده چه اقدامی باید انجام دهند تا یافتن خودرو برای آن‌ها با سهولت همراه باشد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی معاونت اجتماعی و فرهنگ ترافیک  پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ دوم محمد رازقی رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فاتب در این باره، اظهار داشت: راننده خودرو بعد از متوجه شدن از عدم وجود خودرو در محل پارک شده در صورتی‌که پیامک حمل خودرو به پارکینگ برای راننده ارسال نشده باشد در اولین اقدام باید با سامانه 110 پلیس تماس حاصل کرده و اتفاق را گزارش دهد.

وی تصریح کرد: در این صورت اگر خودرو به دلیل تخلف در محل توقف توسط جرثقیل پلیس راهور به پارکینگ منتقل شده بود، پاسخگوی سامانه 110، راننده را از محل پارکینگ مطلع کرده و در غیر این‌صورت راننده را راهنمایی می‌کند تا موضوع را از کلانتری مرتبط پیگیری کند.

رازقی خاطرنشان کرد: با توجه به تکرار مواردی از این دست به تمامی شهروندان توصیه می‌‌شود در صورت تغییر آدرس و یا شماره تلفن همراه خود، مراتب را در اسرع وقت به دفاتر پلیس+10 اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.