| کد خبر: 182132 |

آغاز عملیات اجرایی ۴۰ هزار پروژه زودبازده در دهه فجر

در حقیقت این پروژه‌ای که ۲۸ موضوع مختلف آبی، عمرانی، حمل‌ونقلی و… را شامل می‌شود کام مردم را در شهرها، خصوصاً شهرهای کمتر برخوردار و روستاها شیرین می‌کند. تلاشمان نیز بر این است که تمام استان‌ها دارای پروژه شوند و همچنین شاهد شروع عملیات و افتتاح آن در سال آینده باشیم.

تین نیوز

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: در دهه فجر سال جاری با همکاری بسیج سازندگی اجرای ۴۰ هزار پروژه زودبازده و کم‌هزینه در روستاها و شهرهای کوچک کشور آغاز شده که نیمه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسند.

به گزارش ایسنا، مهدی جمالی نیا،با بیان اینکه در دهه فجر سال گذشته ۱۸ هزار و ۲۰۳ پروژه عمرانی در کشور افتتاح شد و در دهه فجر امسال ۲۲ هزار و ۳۳۵ پروژه عمرانی به بهره برداری می‌رسد، گفت: این پروژه‌ها تقریباً تمام استان‌ها را شامل می‌شود و علی رغم فضاسازی‌ها و تبلیغات دشمنان، شاهد بهمن متفاوتی از لحاظ بهره برداری از پروژه‌های عمرانی هستیم.

وی با اشاره به اینکه در دهه فجر سال گذشته ۳۰۴۵ پروژه عمرانی ملی و در دهه فجر سال جاری ۳۳۶۲ پروژه عمرانی ملی به بهره برداری می‌رسد، گفت: در استان تهران نیز ۱۱۶۲ پروژه به ارزش سه هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان وجود دارد و ۱۷.۲ میلیون یورو میزان پروژه‌های سرمایه‌گذار خارجی آن است.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور در ادامه گفت: در دهه فجر سال جاری با همکاری بسیج سازندگی اجرای ۴۰ هزار پروژه زودبازده و کم هزینه در روستاها و شهرهای کوچک کشور آغاز شد که نیمه سال آینده به بهره برداری می‌رسند و در حقیقت مصداق توزیع عادلانه امکانات هستند.

جمالی‌نژاد اضافه کرد: در حقیقت این پروژه‌ای که ۲۸ موضوع مختلف آبی، عمرانی، حمل‌ونقلی و… را شامل می‌شود کام مردم را در شهرها، خصوصاً شهرهای کمتر برخوردار و روستاها شیرین می‌کند. تلاشمان نیز بر این است که تمام استان‌ها دارای پروژه شوند و همچنین شاهد شروع عملیات و افتتاح آن در سال آینده باشیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.