| کد خبر: 179041 |

تولید محصولات جدید در هپکو

تولید جدید شرکت هپکو اراک شامگاه سه‌شنبه در حاشیه دوازدهمین نمایشگاه صنعت، معدن و ابزارآلات اراک در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی رونمایی شد.

تین نیوز

تولید جدید شرکت هپکو اراک در حاشیه دوازدهمین نمایشگاه صنعت، معدن و ابزارآلات اراک در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی رونمایی شد.

به گزارش تین‌نیوزبه نقل از روزنامه دنیای اقتصاد، غلامرضا صادقیان، مدیرعامل شرکت هپکو اراک افزود: این بیل مکانیکی دارای قدرت موتور ۱۷۰ اسب بخار و حجم موتور ۶ هزار و ۷۰۰ سی‌سی است و توان حفاری در عمق و ارتفاع ۶ و نیم‌متر را دارد.

او توضیح داد: قدرت حفاری این بیل مکانیکی زنجیره‌ای به طول ۱۰ و نیم‌متر و توان برش آن ۱۷۰ کیلو نیوتن‌متر است.

مدیرعامل شرکت هپکو اراک بیان کرد: این محصول جدید در حفاری‌های عمیق کاربری زیادی دارد و در حوزه‌های مختلف به‌ویژه فعالیت‌های معدنی از آن می‌توان استفاده‌های بهینه برد. 

صادقیان گفت: هپکو از شرکت‌های مهم تجهیزات‌ساز است و با توجه به توان فنی و خطوط تولید، این شرکت می‌کوشد تا دستیابی به دانش روز و بومی‌سازی محصولات جدید را با بهره‌گیری از فناوری روز دنیا با هدف مقابله با تحریم‌ها در دستور کار قرار دهد. 

هپکو در سال ۱۳۵۱ در زمینی به وسعت ۹۰ هکتار با هدف مونتاژ ماشین‌آلات راه‌سازی در اراک تاسیس شد و از سال ۱۳۵۴شروع به فعالیت کرد.  این شرکت ۲۵ نوع ماشین‌آلات راه‌سازی از جمله گریدر، لودر و غلتک تولید می‌کند که هشت نوع از محصولات آن تحت لیسانس کشورهایی چون ژاپن، آلمان و سوئد تولید می‌شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.