| کد خبر: 171074 |

◄ بسته جدید ارزی دوشنبه اعلام و اجرا می‌شود

معاون اول رییس‌‌جمهور از تایید سیاست‌‌های بانک مرکزی برای بخش ارز کشور توسط سران سه قوه در جلسه شورای عالی اقتصادی خبر داد.

تین نیوز

معاون اول رییس‌‌جمهور از تایید سیاست‌‌های جدید بانک مرکزی برای بخش ارز کشور توسط سران سه قوه  در جلسه شورای عالی اقتصادی خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از صداوسیما،‌ اسحاق جهانگیری گفت: در جلسه امروز شورای عالی اقتصادی با حضور سران سه قوه سیاست‌‌‌‌هایی بانک مرکزی  مورد تایید قرار گرفت.

او تاکید کرد: جزئیات این سیاست‌‌‌ها در جلسه فردا یکشنبه هیأت دولت نهایی خواهد شد و روز دوشنبه با مصاحبه رئیس کل بانک مرکزی و اعلام به مردم این مصوبات عملیاتی خواهد شد.

معاون اول رئیس‌‌‌‌‌‌جمهور به آغاز تحریم سه‌ماهه در روزهای آینده با اعلام رئیس‌‌‌جمهور تاکید کرد و گفت: شرایط جدیدی در اقتصاد کشور پیش‌آمده که نیازمند تصمیمات جدید و بازنگری در سیاست‌‌‌های قبلی بوده است.

جهانگیری افزود: عمدتا جهت‌‌‌‌گیری سیاست‌‌‌ها این است که کالاهای اساسی که موردنیاز مردم و جامعه با نرخ رسمی بانک مرکزی است به وفور در کشور تامین شود و دستگاه‌‌‌های اجرایی تا مرحله نهایی بر نحوه تامین واردات و عرضه آن در بازار نظارت داشته باشند که این امر مورد تایید سران سه قوه قرار گرفت.

او در ادامه گفت:  برای فعالان اقتصادی در بخش صادارت و واردات و افرادی که برای بخشی از کارهای ضروری‌‌‌شان به ارز نیاز دارند، تسهیلاتی فراهم شد که بتوانند در بازار، ارز موردنیاز خود را تامین و در نتیجه راحت‌‌‌تر فعالیت کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.