| کد خبر: 166668 |

◄ تکذیب شایعه تفکیک جنسیتی در ارائه خدمات اورژانس

طی چند روز اخیر دو دستگاه آمبولانس مجهز به تجهیزات پزشکی با حضور دو نفر از پرستاران خانم و یک تکنسین ارشد امدادمرد در دو میدان بزرگ انقلاب و حضرت ولیععصر(عج)، اقدام به ارائه خدمات به بانوان کردند که رضایت کامل آنها را در پی داشته است.

تین نیوز

مدیرروابط عمومی و امور بین‌الملل اورژانس کشور، شایعه تفکیک جنسیتی در ارائه خدمات پزشکی بین خانم‌ها و آقایان را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، محمدکرم دورآبادی با اشاره به موفق بودن طرح اورژانس بانوان در دوره پایلوت، اظهار کرد: طی چند روز اخیر دو دستگاه آمبولانس مجهز به تجهیزات پزشکی با حضور دو نفر از پرستاران خانم و یک تکنسین ارشد امداد مرد  در دو میدان بزرگ انقلاب و حضرت ولیععصر(عج)، اقدام به ارائه خدمات به بانوان کردند که رضایت کامل آنها را در پی داشته است.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این نکته که «هدف از این اقدام  ارتقاء کیفی خدمات اورژانسی قابل ارائه به بانوان، توسط پرستاران خانم متقاضی است» گفت: در طرح پایلوت دو امدادگر خانم و یک امدادگر آقا تیم امدادی را تشکیل می‌دهند.

دورآبادی با تاکید بر این که تفکیک جنسیتی در ارائه خدمات اورژانسی به بانوان مد نظر نبوده است، تصریح کرد: به هیچ عنوان تفکیک جنیستی در اورژانس کشور معنا پیدا نمی‌کند و این اتفاق نیز تنها به دلیل تقاضای زیادی بود که از سوی خانم‌ها به اورژانس کشور رسید.

مدیر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل اورژانس کشور، خاطرنشان کرد: به دلیل استقبال خوب از طرح اورژانس بانوان و راحتی متقاضیان با پرستاران خانم و ویژه بودن برخی بیماری‌ها نزد مراجعان زن، اورژانس کشور به این کار اقدام کرد.

دورآبادی از راه‌اندازی پایگاه اورژانس ویژه بانوان در آینده نزدیک خبر داد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.