| کد خبر: 159188 |

بازتاب سانحه «سانچی» در توئیتر

◄ سوختن در آب، غرق شدن در آتش

سه هشتگ #نفتکش_سانچی، #سانچی و #نفتکش در 8 ساعت گذشته جزو بالاترین میزان اشتراک‍‌گذاری کاربران شبکه‌های اجتماعی مانند توئیتر بوده است.

تین نیوز

سه هشتگ #نفتکش_سانچی، #سانچی و #نفتکش در 8 ساعت گذشته جزو بالاترین میزان اشتراک‍‌گذاری کاربران شبکه‌های اجتماعی مانند توئیتر بوده است. از ساعات ابتدایی امروز، کاربران توئیتر با این سه هشتگ، پیام‌ها و نظرات خود را درباره حادثه نفتکش توئیت کردند و پس از غرق شدن کامل «سانچی»، توئیت‌های خود را با چاشنی اندکی خشم و افسوس به دلیل وقوع این حادثه ارسال کردند. در ادامه برخی از توئیت‌های پراشتراک 1 ساعت گذشته می‌آید:

سفیدبرفی: اولش بسوزی بعد غرق شی... دور از خونه و خانواده، وسط دریا، جایی که هرچقدم داد بزنی فریاد کمک خواستنتو هیشکی نمیشنوه ... انقدری این مرگ دردناکه که فقط میشه براش گریه کرد.

Reyhane Ahmadi : انتقاد تند از سلبریتی‌ها که برخلاف حادثه پلاسکو و زلزله کرمانشاه، در مورد نفتکش سانچی ، سکوت کردند! چون آن‌سوی دنیا بود و امکان شوآف نداشتید، بی‌تفاوت بودید؟!

کوروش قدردان: به نظر من دریانوردان کشتی سانچی شهید هستند چون برای وطن رفتند شهید شدن.

kimiya shalbaf: دیگه به این باور رسیدم که ما اول «غم» بودیم بعد دست و پا درآوردیم.

Navid-Zoom: هر کسی چشنده مرگ است و ما شما را [چنانکه سزاوار است] به نوعی خیر و شر [که تهیدستی، ثروت، سلامت، بیماری، امنیت و بلاست] آزمایش می کنیم، و به سوی ما بازگردانده می شوید. آیه 35 سوره انبیاء.

خاتون:ولی کاش به بازماندگانشون احترام بذاریم و برای هر عکس یا متنی که برای سوگواری هست تصویر عذارانشون رو اضافه نکنیم...

jalal saeedi‌: اما ما هنوز هستیم و معلوم نیست کدام آتش، کدام لخته، کدام فاکتور خونی، کدام تنهایی مهلک، کدام هورمون سرکش، کدام بغض مقاوم، کدام جسم سخت، کدام غم بی‌درمان و کدام حیرت بی‌تفسیر ما را هم به پایان همه این دردها و حسرت‌ها دعوت خواهد کرد.

saman_niyazi:حادثه تلخ و دلخراش از دست دادن ملوانان ایران زمین در نفتکش سانچی ، جبران ناپذیر است. به خانواده های این عزیزان تسلیت می گویم. عملکرد دولت چین در این زمینه باید به صورت ویژه بررسی شود. هیچ کوتاهی قابل قبول نیست.

Arian.esmaeili: حادثه کشتی نفتکش سانچی حادثه‌ی کوچکی نبود ولی اصلا بهش توجه نشد چون کسی نمی‌تونست باهاش سلفی بگیره.

sheldon: رفتم سراغ اپلیکیشن که خبرها و شبکه ها رو چک کنم، دریغ از یک نوار مشکی!!!

Habib Rezaei‌: نشد...باز زود دیر شد...داغ داغ بود و هست...دل مادران و همسران منتظر داغ می ماند...دیر شد باز.

Minoo Sotoudeh: قرار بود پول نفت سفره‌هامان را گرم کند نه آتش‌اش دل‌مان را داغ...

mahsa mojdehi: علی ربیعی:«مقامات چینی از روز اول گفته بودند همه خدمه کشتی در ساعت‌های اولیه جانشان را از دست داده‌اند.اما ما به خاطر کمترین امید تلاش کردیم.» دوشب پیش حرف دیگه ای میزدید آقای ربیعی. امید بیهوده تزریق می کردید و از اتاقک های زیرین کشتی می گفتید.

خـالــه وَلـِک: واقعا اگه تو آب های خودمون بود خودمون با دستای خودمون نجاتشون میدادیم هر چند 200 تا کشته هم میدادیم اما اون 32 نفر رو زنده بیرون میاوردیم...

Alirëza WJ Arabi: عذرخواهی میکنم، اما الان رقابتی بس شدید بین کاربران فضای مجازی وجود دارد برای نوشتن و نشر بهترین سوگواری و متن/عکس تسلیت در خصوص حادثه نفتکش سانچی جهت سو استفاده از موقعیت و بیشتر دیده شدن!

Mir‌ : بوکوفسکى پیشتر این نام را بر یکى از اشعارش نهاده بود: سوختن در آب غرق شدن در آتش.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.