| کد خبر: 159184 |

مدیر عامل کشتیرانی جمهوری اسلامی درگذشت دریانوردان سانچی را تسلیت گفت

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در پی غرق شدن کشتی سانچی، شهادت دریانوردان ایرانی شرکت ملی نفتکش ایران را تسلیت گفت.

تین نیوز

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در پی غرق شدن کشتی سانچی، شهادت دریانوردان ایرانی شرکت ملی نفتکش ایران را تسلیت گفت.

 
به گزارش خبرنگار مانا رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در پی غرق شدن کشتی سانچی، شهادت دریانوردان ایرانی شرکت ملی نفتکش ایران را تسلیت گفت که متن کامل آن را در ذیل می خوانید: 
 
سرور گرامی
جناب آقای دکتر کیان ارثی

 

مدیرعامل محترم شرکت ملی نفتکش ایران
 
انا لله و انا الیه راجعون

باردیگر دست تقدیر، شهادت را نصیب و قسمت دریانوردان دریادل این مرز و بوم گلگون کرد و سربازان بی ادعای وطن این بار در میان آتش و موج، بال پرواز گشودند و به ملکوت اعلی پر کشیدند و در زمره حسینیان، نامشان در فهرست یاران سرافراز امام شهدا قرار گرفت.

همقطاران ایشان درکشتیرانی جمهوری اسلامی ایران تا رسیدن خبر پرواز یاران در نفتکش حادثه دیده سانچی، لحظه به لحظه دست به دعا برداشتند تا دریادلان همرزم، ققنوس وار از قلب آتش به خانه برگردند. اما اینبار نصیبشان حد اعلای شهادت بود که اینچنین جانفشانان بی ادعا را، شهادت بالاترین اجر و پاداش است.

اینک اما جای خالیشان غمی بر دل ما گسترده است. بدیهی است که بار این غم بر جان بازماندگان و خانواده های آن سرافرازان سنگین تر است که بدینوسیله مراتب تسلیت تمامی کارکنان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران را به ایشان و همکاران ارجمند در شرکت ملی نفتکش ایران ابراز می داریم و از خداوند منان صبر جمیل و اجر جزیل برای همه عزیزان خواستاریم.

محمد سعیدی

رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.