| کد خبر: 142886 |

خدری: ایجاد شفافیت اقتصادی و جذب سرمایه‌گذاری خارجی از برنامه‌های کرباسیان است

نماینده مردم بوشهر در مجلس با بیان اینکه جذب سرمایه گذاری خارجی و ایجاد شفافیت در اقتصاد از برنامه‌های کرباسیان است، گفت: اگر گوشه‌ای از تجارب خود را در وزارت اقتصاد به کار گیرد، موفق می شود.

تین نیوز

نماینده مردم بوشهر در مجلس با بیان اینکه جذب سرمایه گذاری خارجی و ایجاد شفافیت در اقتصاد از برنامه‌های کرباسیان است، گفت: اگر گوشه‌ای از تجارب خود را در وزارت اقتصاد به کار گیرد، موفق می شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالحمید خدری نماینده مردم بوشهر در مجلس در موافقت با وزیر پیشنهادی اقتصاد اظهار کرد: رشد اقتصادی، فراهم ساختن شرایط توانمندسازی بخش خصوصی، تسهیل فضای کسب و کار، تقویت روابط اقتصادی خارجی به صورت هدفمند، مشارکت در ارتقای بهره وری، ایجاد شفافیت در اقتصاد و اصلاح نظام بانکی و تلاش برای جذب سرمایه گذاری خارجی از برنامه‌های وزیر پیشنهادی اقتصاد است.

وی افزود: نقطه عطف تجربیات کرباسیان را باید در اصلاحات چهار سال گذشته در ساختار گمرک  دانست که با ساختار سامانه گمرکی تحول ایجاد کرده‌اند و امیدواریم این سیستم را امور مالیاتی و بودجه‌ای هم پیاده کنند.

وی با اشاره به سخنان مخالفان وزیر پیشنهادی اقتصاد در خصوص قاچاق در گمرک گفت: آمار و ارقام قبل از تصدی کرباسیان بر گمرک را هم کاش می دیدید، بعد قضاوت می‌کردید. انصاف هم خوب چیزی است. بنده یک لحظه احساس کردم در جلسه استیضاح وزیر اقتصاد هستم.

این عضو فراکسیون  امید مجلس خاطر نشان کرد: کرباسیان با تجربه‌ای که در سال‌های متمادی دارد اگر گوشه‌ای از تجارب خود را در وزارت اقتصاد به کار گیرد موفق می‌شود. روحیه اخلاق مداری ایشان می‌تواند این ضعف‌ها را برطرف کند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.