| کد خبر: 137265 |

شرکت‌کنندگان در نظرسنجی تین‌نیوز معتقدند

◄ تفکیک وزارت راه، بهبود وضعیت حمل‌ونقل و مسکن را در پی خواهد داشت

در همین راستا پایگاه خبری-تحلیلی صنعت حمل‌ونقل «تین‌نیوز» نظرسنجی در این باره تحت عنوان « نظر شما در مورد انتزاع وزارت راه و شهرسازی چیست؟» منتشر کرد.

تین نیوز

افرادی که در نظرسنجی تین‌نیوز مبنی بر  «نظر شما در مورد انتزاع وزارت راه و شهرسازی چیست؟» شرکت کرده‌اند، معتقدند تفکیک وزارت راه و شهرسازی بهبود وضعیت حمل‌ونقل را در پی خواهد داشت.

به گزارش تین‌نیوز، با گذشت 6 سال از ادغام وزارتخانه‌ها، این بار دولت قصد دارد که همان وزارتخانه‌ها را تفکیک کند که این موضوع موافق و مخالفانی دارد.

یکی از دلایل تفکیک وزارت راه و شهرسازی مشکل رکود مسکن و حاشیه‌نشینی مطرح می‌شود که به اعتقادی برخی از کارشناسان و صاحب‌نظران اقتصادی این موضوع با تفکیک وزارتخانه حل نخواهد شد و تابعی از شرایط کلی کشور است.

در همین راستا پایگاه خبری-تحلیلی صنعت حمل‌ونقل «تین‌نیوز» نظرسنجی  در این باره تحت عنوان « نظر شما در مورد انتزاع وزارت راه و شهرسازی چیست؟» منتشر کرد.

در این نظرسنجی گزینه‌هایی تحت عنوان، «باعث بهبود وضعیت امور حمل‌ونقل می‌شود» با 22.13 درصد، «باعث بهبود وضعیت امور مسکن و شهرسازی می‌شود» با 2.77 درصد و گزینه یک و دو با ۳۹.۳۳ درصد بیشترین آرا  را به خود اختصاص داده‌اند.

گزینه‌های «باعث ناهماهنگی بیشتر بخش درون شهری و برون شهری و مدیریت واحد می‌شود» با 17.00 درصد، «تغییری در وضعیت این بخش‌ها ایجاد نخواهد کرد» با 8.70 درصد و «در شرایط فعلی ضرورتی بر انجام تفکیک نیست» با 10.08 درصد دیگر پاسخ‌هایی بوده که مد نظر شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی قرار گرفته است.

در این نظرسنجی گزینه آخر یعنی گزینه 1 و 2 با بیشترین رای نشان‌دهنده موافقت دو سوم شرکت‌کنندگان با تفکیک وزارت راه و شهرسازی است چرا که معتقدند تفکیک وزارت راه و شهرسازی باعث بهبود وضعیت امور حمل‌ونقلی و مسکن و شهرسازی خواهد شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.