| کد خبر: 133709 |

بالگرد هیبریدی الکتریکی برای حمل و نقل شخصی ساخته شد

شرکتی آمریکایی بالگرد هیبریدی الکتریکی برای حمل و نقل شخصی طراحی کرده است. این بالگرد می تواند وزن 180 کیلوگرم را حمل کند و در سال جاری آزمایش می شود.

تین نیوز

شرکتی آمریکایی بالگرد هیبریدی الکتریکی برای حمل و نقل شخصی طراحی کرده است. این بالگرد می تواند وزن 180 کیلوگرم را حمل کند و در سال جاری آزمایش می شود.

 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دیلی میل، Workhorse یک شرکت آمریکایی در سین سیناتی قصد دارد بالگرد هیبریدی الکتریکی برای حمل و نقل شخصی بسازد. بالگرد مذکور که SureFly نام دارد قابلیت حمل دو مسافر تا مسافت 112 کیلومتری را خواهد داشت. البته بهای این سفر حدود 200 هزار دلار تخمین زده می شود.

 

شرکت سازنده آن تصمیم دارد پروازهای آزمایشی طرح اولیه وسیله نقلیه را در سال جاری انجام دهد. تولید تجاری آن نیز از اواخر 2019 میلادی آغاز می شود. این شرکت ادعا می کند تمام اجزا و بخش های بالگرد را به طور کامل و از ابتدا خلق کرده است.

 

مدل های اولیه بالگرد نیازمند خلبان هستند اما هدف آن است که مدل های آتی بالگرد خودران باشد و بتواند باری تا وزن 180 کیلوگرم را حمل کنند. این شرکت معتقد است بخش کشاورزی، خدمات اضطراری، ساکنان شهرها و پایگاه های نظامی از مشتریان اولیه این وسیله باشند.

 

بالگرد SureFly دارای یک موتور گاز سوز است که الکتریسیته تولید می کند. این الکتریسیته درون یک باتری ذخیره می شود. بدنه آن از جنس فیبر کربنی است. فضای داخلی آن نیز به گونه ای طراحی شده که سبک باشد. بنابراین مدت زمان شارژ باتری وسیله حمل و نقل کوتاه خواهد بود.

 

این بالگرد می تواند در ارتفاع 1200 متری با حداکثر سرعت 112 کیلومتر پرواز کند. جالب آنکه طرح SureFly دارای چهار پروانه است که هرکدام از آنها در جهتی مخالف دیگری حرکت می کنند و به همین دلیل بالگرد می تواند سرعت خود را در مدت زمان کوتاهی افزایش دهد.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.