| کد خبر: 132970 |

افزایش ساعت کار مترو همزمان با آغاز نمایشگاه قرآن

قائم مقام مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه مترو گفت: به منظور تسهیل در رفت و آمد بازدیدکنندگان نمایشگاه قرآن کریم، ساعت مسافرگیری خط یک و سه مترو تهران از امشب افزایش می یابد.

تین نیوز

 قائم مقام مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه مترو گفت: به منظور تسهیل در رفت و آمد بازدیدکنندگان نمایشگاه قرآن کریم، ساعت مسافرگیری خط یک و سه مترو تهران از امشب افزایش می یابد.

 

علی عبدالله پور در خصوص افزایش ساعات خدمات دهی مترو همزمان با برگزاری نمایشگاه قرآن گفت: از امروز تا پایان زمان برگزاری نمایشگاه بین المللی قرآن کریم (۲۶ خرداد)، ساعت مسافرگیری در خط 1 و 3 مترو تهران که در مسیر مصلای بزرگ امام خمینی (ره) قرار دارند افزایش می یابد.

 

قائم مقام مدیرعامل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه مترو با بیان اینکه ساعات کار مترو تهران در شرایط عادی تا۲۲:۳۰ است تصریح کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته است مقرر شد تا یک ساعت و نیم به خدمات‌دهی این وسیله حمل و نقل عمومی در ایام برپایی بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم اضافه شود تا بازدیدکنندگان بتوانند با خاطری آسوده از این وسیله ایمن و پاک برای دسترسی به نمایشگاه استفاده کنند.

 

وی افزود: فاصله حرکت قطارها در خط یک و سه مترو تهران حدفاصل ساعت ۲۲:۳۰ تا 24 ، بیست دقیقه در نظر گرفته شده است و بازدیدکنندگان می توانند تا ساعت 24 از آخرین قطارهایی که از دو ایستگاه شهید بهشتی و مصلی عبور می‌کنند به مقصد خود حرکت کنند.

 

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن، اخلاق و زندگی» ٨ تا ٢٦ خردادماه سال جاری (همزمان با دوم تا بیست و یکم ماه مبارک رمضان) در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) میزبان علاقه‌مندان به قرآن است.

 

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.