| کد خبر: 88521 |

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران، عنوان کرد:

◄ تکمیل شبکه فاضلاب تهران تا یک سال آینده

تین‌نیوز| مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان‌ تهران از تکمیل شبکه فاضلاب تهران تا سال آینده، خبر داد

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز از شورای شهر، محمد پرورش با اشاره به این‌که بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده شبکه آب و فاضلاب تهران تا یک‌سال آینده تکمیل می‌شود، اظهار داشت: در حال حاضر با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده شبکه آب و فاضلاب تهران بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
 
وی با بیان این‌که در حال حاضر یک‌چهارم آب تولید شده در کشور متعلق به تهران و با درآمدی یک میلیارد 350 میلیونی است، افزود: اگر اعتبارات از سوی دولت در اختیار شبکه فاضلاب تهران قرار بگیرد ما می‌توانیم مدیریت مصرف را که امروز از 3 درصد به 8 دهم درصد رسیده است را به رقم سه برسانیم.
 
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با تاکید بر این‌که می‌توان سال آینده با دریافت یک اعتبار لازم، ساخت شبکه فاضلاب را تکمیل و مصرف را مدیریت کرد، ابراز داشت:  تصفیه‌خانه‌ها در جنوب شهرتهران از کیفیت آب بهتری برخوردار بوده در حالی که در شمال شهر شاهد تصفیه‌ خانه‌های زیادی هستیم.
 
وی با درخواست به جهت در نظر گرفتن یک اعتبار لازم از سوی دولت برای شرکت آب و فاضلاب تهران، تصریح کرد: سال 95 بر اساس برنامه ریزی‌ها 1300 میلیارد تومان بودجه دریافت کردیم و با توجه به این رقم می‌توان پروژه‌های خود را اجرا و تکمیل کرد.
 
پرورش با اشاره به پروژه قمر بنی هاشم که تا به امروز 200 میلیارد تومان بابت آن هزینه شده است، افزود: ما توانسته‌ایم این پروژه را در شرایط سخت و دشوار تکمیل و دیون پیمانکاران خود را به صورت تهاتر پرداخت کنیم و در حال حاضر میزان پساب 850 میلی متر مکعب بوده و اگر بتوانیم یک تصفیه کامل در خصوص پساب‌ها انجام دهیم می‌توانیم شاهد یک وضعیت مناسب در شهر تهران باشیم.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.