| کد خبر: 251285 |

چمران: مشکلات را به دوش یکدیگر نیندازیم

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در روزهای سرد و یخبندان شهرداری و پلیس راهور به وظایف خود عمل کردند، گفت: نباید سعی کنیم مشکلات را به دوش هم بیندازیم.

تین نیوز

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در روزهای سرد و یخبندان شهرداری و پلیس راهور به وظایف خود عمل کردند، گفت: نباید سعی کنیم مشکلات را به دوش هم بیندازیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، مهدی چمران روز سه شنبه پیش از یکصد و بیست و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: نباید سعی کنیم مشکلات را به دوش هم بیاندازیم و باید با هم پوشانی و ایجاد ظرفیت های جدید مشکلات را برطرف کنیم.

چمران با بیان اینکه قفل شدن شهر به دلیل برف و یخبندان بود، گفت: وقتی برف می بارد، روند شن پاشی کُند و این مشکلات ایجاد می شود، گرچه باید سعی کنیم این مشکلات نیز پیش نیاید.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران افزود: نه تنها زمان بارش برف بلکه حتی وقتی باران نیز می بارد، ترافیک به علت کندی حرکت، سنگین تر می شود.

چمران ادامه داد: وقتی برف می بارد، همیشه این مشکلات وجود دارد و در برخی کشورها نیز اینگونه است که بارش برف وضعیت بحرانی ایجاد می کند؛ بنابراین همه باید کنار هم مشکل را حل کنند و فرار از مسئولیت چاره کار نیست.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به کندی حرکت خودروها در روزهای بارانی و برفی، افزود: اینکه بگوییم خودروها سالم هستند یا نه یا اینکه راهنمایی و رانندگی کار خود را انجام نمی دهد، درست نیست.

وی اضافه کرد: به اعتقاد من راهنمایی و رانندگی وظیفه خود را انجام می دهد و شهرداری نیز همه تلاش خود را بکار می گیرد.

چمران با اشاره به نامگذاری ۲۹ دی به عنوان روز هوای پاک اظهار داشت: نه اینکه برای رسیدن به هوای پاک، کاری نشده اما امروز هوای ناپاک سبقت گرفته و تلاشی که باید انجام می شد در هیچ دوره ای به خوبی انجام نشده است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: تلاش می کنیم و خود را به آب و آتش می زنیم که حداقل حمل و نقل عمومی را که شهرداری باید در آن پیشرو باشد به نتیجه برسانیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.