| کد خبر: 247081 |

پایانه جدید شرق قطب مسافربری و گردشگری پایتخت

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: نیازمند یک پایانه آبرومند هستیم که بتوانیم پاسخگوی نیاز مسافران از شرق و شمال کشور باشیم.

تین نیوز

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: نیازمند یک پایانه آبرومند هستیم که بتوانیم پاسخگوی نیاز مسافران از شرق و شمال کشور باشیم.

به گزارش تین نیوز به نقل پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر تهران، سید جعفر تشکری‌هاشمی در بازدید از منطقه ۱۳ از محل پایانه جدید شرق بازدید کرد و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت این پروژه قرار گرفت و بابیان اینکه تسریع در راه‌اندازی محل جدید پایانه شرق، اظهار کرد: اتمام و بهره‌برداری از این پایانه که می‌تواند به قطب مسافربری و گردشگری پایتخت تبدیل شود، یکی از اولویت‌های کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در دوره مدیریت پیشین، پایانه شرق که ۹۲ تا ۹۵ درصد آن تکمیل شده بود و در دوره شورای پنجم تحویل مدیریت شهری شد، ادامه داد: این پروژه در مدت چهار سال با وجود اینکه درصد پیشرفت بالایی داشت و تنها نصب پله‌های برقی و آسانسورهای آن باقی مانده بود، افتتاح نشد و مورد بهره‌برداری قرار نگرفت تا امروز که با وضعیت رقت‌باری تحویل مدیریت فعلی شده است.

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه نیازمند یک پایانه آبرومند هستیم که بتوانیم پاسخگوی نیاز مسافران از شرق و شمال کشور باشیم، گفت: پایانه جدید شرق، محل مناسبی است و می‌تواند به عنوان قطب مسافربری و گردشگری پایتخت مطرح شود.

وی با اشاره به برنامه‌های ارائه شده از سوی مدیرعامل سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارها در جریان این بازدید، تصریح کرد: برنامه‌های مورد نظر با خوش‌فکری و جذابیت تنظیم شده و مؤلفه برنامه‌ریزی در آن مورد توجه قرار گرفته است، اما در کنار این موضوعات، باید با در نظر گرفتن محدودیت منابع، تمرکز اصلی بر پروژه‌های تعریف شده و اتمام طرح‌های نیمه‌تمام باشد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.