| کد خبر: 239594 |

◄ تمهیدات پلیس برای رفع پارک حاشیه ای چیست؟

بر اساس قانون بخشی از این جریمه‌ها را دولت باید به شهرداری تهران پرداخت کند و شهرداری نیز آن را در نگهداشت و توسعه حمل و نقل عمومی استفاده کند که متاسفانه بسیاری از این وجوه به شهرداری تهران پرداخت نشده است.

تین نیوز

رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران با بیان اینکه جریمه‌های خودرو در سطح شهر تهران، کجا هزینه می شوند؟ گفت: بر اساس قانون بخشی از این جریمه‌ها را دولت باید به شهرداری تهران پرداخت کند و شهرداری نیز آن را در نگهداشت و توسعه حمل و نقل عمومی استفاده کند که متاسفانه بسیاری از این وجوه به شهرداری تهران پرداخت نشده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مهدی پیرهادی پس از استعماع گزارش سردار حمیدی در جلسه امروز شورای شهر تهران، خواست تا مجموعه معاینه فنی برای خودروهایی که از شهرداری معاینه فنی می گیرند در زمان پایان مهلت معاینه پیامک ارسال کند.

وی افزود: بسیاری از افراد به دلیل مشغله کاری، زمان پایان معاینه فنی را فراموش می کنند و موجب می‌شود چندین بار جریمه شوند.

پیرهادی ادامه داد: این نقیصه باید رفع شود تا از جریمه شهروندانی که اطلاعی از پایان زمان معاینه فنی خودروی خود ندارند، جلوگیری شود.

رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری در ادامه با بیان اینکه جریمه‌های خودرو در سطح شهر تهران،  کجا هزینه می شوند؟ گفت: بر اساس قانون بخشی از این جریمه‌ها را دولت باید به شهرداری تهران پرداخت کند و شهرداری نیز آن را در نگهداشت و توسعه حمل و نقل عمومی استفاده کند که متاسفانه بسیاری از این وجوه به شهرداری تهران پرداخت نشده است.

وی با اشاره به نکته دیگری اظهار داشت: پارک حاشیه ای دغدغه بسیاری از شهروندان است و در دیدارهای مردمی در محلات این موضوع را مطرح می‌کنند.

پیرهادی تاکید کرد: پلیس برای رفع پارک حاشیه ای چه تمهیداتی را اندیشیده است؟.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.