| کد خبر: 232440 |

نتایج انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان‌ها

نتایج قطعی و غیررسمی انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان‌های مختلف کشور در حال اعلام است، در این گزارش نتایج انتخابات در مراکز استان‌ها و افراد راه‌یافته به پارلمان شهری را بخوانید.

تین نیوز

نتایج قطعی و غیررسمی انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان‌های مختلف کشور در حال اعلام است، در این گزارش نتایج انتخابات در مراکز استان‌ها و افراد راه‌یافته به پارلمان شهری را بخوانید.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، انتخابات ششمین دوره شوراهای شهر و روستا در ۱۳۸۹ شهر و ۴۰ هزار روستا طی روز جمعه ۲۸ خرداد برگزار شد که کار شمارش آرا از شب گذشته در مراکز استان ها آغاز شده است.

در این گزارش نگاهی به روند شمارش آرا و منتخبان مردم در شهرها و کلان شهرهای کشور داریم.

 

 

نتایج انتخابات شوراهای مراکز استان های کشور

استان

اسامی

وضعیت نتایج

ارومیه

اعضای اصلی: مرتضی منافی ۴۳ هزار و ۷۳۹ رای، رسول اصغر زاده ۳۰ هزار و ۹۲۷ رای، محمد خلیل پور ۳۰ هزار و ۵۹۳ رای،  حسین پناهی ۳۰ هزار و ۵۴۷ رای، نقی کریمی ۲۹ هزار و ۲۱۷ رای، مرتضی پیری ۲۶ هزار و ۲۵ رای، احد یوسفی ۲۵ هزار و ۱۰۲ رای، توماج وحیدی افشار ۲۳ هزار و ۵۸۴ رای، ساسان ابراهیم زاده ۲۱ هزار و ۹۴۴ رای، صادق توکلی مهر ۲۱ هزار و ۷۶۸ رای، گلشن نوروزی ۲۱ هزار و ۵۶۰ رأی

 اعضای علل البدل: مرتضی بهرام ۲۱ هزار و ۴۹۵ رای، یعقوب حسینی ۱۹ هزار و ۸۷ رای، علی مصطفی زاده ۱۸ هزار و ۱۰۰ رای، توحید علی نژاد ۱۷ هزار و ۸۹۹ رأی

رسمی

خرم آباد

«کرم نعمتی»، «حجت اله احمدی پور»، «حمیدرضا صفریان»، «مجید دریکوند»، «یونس امرایی»، «رضا بیرانوند»، «عباس قلاوندی»، «هوشنگ نصیری» و «هادی زینی وند مقدم» به عنوان اعضای اصلی شورای اسلامی شهر خرم آباد اعلام شدند.

 

همچنین «سجاد کاظمی»، «صادق جوازی»، «شاهین بیرانوند»، «صید رضا پیله رام» و «رضا بیرانوند» به عنوان اعضای علی البدل معرفی شدند.

رسمی

ایلام

هادی کرمی با هشت هزار و ۷۳۲ رأی، مظفر میرزاد با هشت هزار و ۵۵۱ رأی، مجتبی ملکی با هشت هزار و ۱۱۴ رأی، سعید انوری پور با ۶ هزار و ۹۰۳ رای، علی کریمی با ۶ هزار و ۲۹۳ رای، منصور بهادری با ۶ هزار و۹۶ رای و حمید مجیدی با ۶ هزار به عنوان منتخبین شورای شهر ایلام برای ششمین دوره شورا برگزیده شدند.

 

همچنین یونس درویشی، حمید بانقلانی و جعفر صیادی به عنوان اعضا علی البدل انتخاب شدند.

رسمی

بوشهر

با پایان شمارش آرا در شهر بوشهر، جعفر پورکبگانی با ۱۱ هزار و ۱۹۸ رأی، حمیده هلال بحر با شش هزار و ۵۱۰ رأی، شهناز پولادی با پنج هزار و ۹۷۹ رأی، مهرزاد آسایش با پنج هزار و ۹۰۴ رأی، عبدالخالق برزگرزاده با پنج هزار و ۷۳۸ رأی، خدیجه گرشاسبی با چهار هزار و ۹۴۵ رأی، حیدر رفاهی با چهار هزار و ۴۸۷ رأی، ایمان زندی نیا با چهار هزار و ۴۴۵ رأی و وحید نیک روش با چهار هزار و ۳۱۹ رأی به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.

 

همچنین حمید پورحیدر با چهار هزار و ۲۲۸ رأی و پروین خوشبخت با چهار هزار و ۲۱۲ رأی، غلامعلی قادریان با سه هزار و ۸۲۴ رای، حمید غاله با سه هزار و ۷۱۴ رای و فرهاد رئوفی مقدم با سه هزار و ۵۰۸ رای به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

رسمی

زنجان

منصور مرادلو، انسیه ابوبصیر، سعید نجفی، اسحاق اسماعیلی، مهدی طالب، حسین حمزه لو پاک، مجید ناصحی، کاظم مجتهی، داود حسنی به عنوان ۹ منتخب اصلی شورای شهرر زنجان انتخاب شدند.

 

همچنین بر این اساس علی اسماعیلی، اکبراوصالی، جلال کرمی، اسمعیل بیگدلی و محمد جواد سروش مهر به عنوان اعضای علی البدال انتخاب شدند.

رسمی

قزوین

محسن حق شناس، فرمانی، فصیحی، صلح جو، تقوی، اشدری، ولی چگینی، قاسم الهیاری و مهدیخانی نفراتی

غیررسمی

بیرجند

از مجموع آرا مأخوذه صحیح بالاترین میزان رأی با ۱۱ هزار و ۴۷۴ رأی را علیرضا محمودی راد کسب کرده است.

 

همچنین فرید فروزانفر با ۱۰ هزار و۶۷۱ رأی، فاطمه زهرا هلال بیرجندی با ۱۰ هزار و ۵۹۵ رأی، مرتضی یزدان شناس با ۹ هزار و ۸۲۴ رأی، محمد مهدی درخشی ۸ هزار و ۴۷۹ رأی، رضا حسنی صفت با ۷ هزار و ۱۹۶ رأی، عباس سروری با ۷ هزار و ۱۰ رأی، مهدی عبدالرزاق نژاد با ۶ هزار و ۷۲۶ رأی و ویدا ناصری با ۶ هزار و ۷۲۴ رأی به شورای ششم شهر بیرجند راه یافته اند.

 

نگین ناصح با ۶ هزار و۲۸۶ رأی، مهدی میری ۶ هزار و ۱۲۷ رأی، فریدون ابراهیمی ۶ هزار و ۲۰ رأی، محمد رمضانی ۵ هزار و ۷۸۱ رأی، ابوالفضل علیزاده بیرجندی ۵ هزار و ۴۴۹ رأی و محمد حسین زراعتکار ۵ هزار و ۴۰۲ رأی به عنوان اعضای علی البدل شورای شهر بیرجند انتخاب شدند.

رسمی

بجنورد

مصطفی دلیریان، جمشید عین بیگی، اعظم السادات افشین فر، مهدی معلم، یوسف مغروری، علی اربابی، احمد رضا یزدانی، مهرداد رحمتی و سید محسن موسوی

غیررسمی

رشت

 «محمد حسین واثق کارگرنیا» با ۱۱ هزار و ۹۰۴ رأی، «رضا عاشری منگودهی» با ۱۱ هزار و ۳۴۸ رأی، «علیرضا تاج شهرستانی» با ۱۰ هزار و ۹۷۸ رأی، «مجید عزیزی» با ۱۰ هزار و ۸۶۹ رأی، «هادی رمضانی تاج کناری» با ۱۰ هزار و ۸۰۴ رأی، «سید حسین رضویان» با ۱۰ هزار و ۴۶۸ رأی، «امیر حسین علوی امندانی» با ۹ هزار و ۹۶۸ رأی، «مهدی نوری هریس» با ۹ هزار و ۹۳۴ رأی بیشترین آرا را کسب کرده‌اند.

 

همچنین «مسعود عباس نژاد کارسیدانی» با هشت هزار و ۸۱۴ رأی، «سید شمس شفیعی دوگاهه» با هشت هزار و ۷۶۹ رأی، «نادر حسینی مژدهه» با هشت هزار و ۱۹۴ رأی ترکیب ۱۱ نفر شورای شهر رشت را تشکیل می‌دهند.

 

«حسن کریمی کرنق» با هفت هزار و ۴۵۳ رأی، «محسن سماکچی» با هفت هزار و ۱۸۸ رأی، «محمد حسن عاقل منش» با شش هزار و ۸۹۷ رأی، «امید حبیبی لاسکی» با شش هزار و ۷۷۷ رأی، «مریم گیلانپور» با شش هزار و ۳۲۳ رأی، «محمد محمودیان: با شش هزار و ۲۴۹ رأی و قنبر همتی با شش هزار و ۲۳۲ رأی اعضای علی البدل شورای شهر رشت تشکیل می‌دهند.

رسمی

سمنان

مهدی خراسانیان، مجید نظری، رضا صباغیان، علی همتی، حسین گل هاشم، عباس طالب بیدختی و همچنین حسین موسوی فعلاً پشتاز انتخابات شورای شهر سمنان هستند اما هنوز نتایج رسمی اعلام نشده است.

 

با نگاهی به نتایج غیررسمی می‌توان دریافت که اعضای علی‌البدل شورای شهر سمنان نیز به ترتیب صبیری، حافظی، ابوالخیریان و آل‌بویه معرفی شده‌اند که البته هنوز به صورت قطعی اعلام نشده است.

غیررسمی

 


 

گزارش در حال تکمیل و به روز رسانی است...

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.