| کد خبر: 214271 |

محسن هاشمی: آتش‌نشانی با افزایش نظارت از تکرار حوادث پیشگیری کند

محسن هاشمی، رییس شورای اسلامی شهر تهران از سازمان آتش‌نشانی خواست با افزایش نظارت و بهبود اطلاع‌رسانی از تکرار حوادثی چون آتش سوزی کلینیک سینا اطهر پیشگیری کند.

تین نیوز

محسن هاشمی، رییس شورای اسلامی شهر تهران از سازمان آتش‌نشانی خواست با افزایش نظارت و بهبود اطلاع‌رسانی از تکرار حوادثی چون آتش سوزی کلینیک سینا اطهر پیشگیری کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، محسن هاشمی روز چهارشنبه با حضور در محل سانحه کلینیک سینا به بررسی موضوع پرداخت و طی پیامی خطاب به خانواده قربانیان این سانحه، رسیدگی جدی به علل حادثه و پیشگیری از تکرار آن را خواستار شد.

وی در این پیام نوشت:‌ «حادثه انفجار و آتش‌سوزی در کلینیک سینا موجب تاثر وتالم گردید و درگذشت بیماران و کادر درمانی این کلینیک اندوهی دیگر بر رنج‌های خانواده بزرگ سلامت کشور افزود».

وی ادامه داد:‌ ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های داغدار قربانیان از سازمان آتش‌نشانی که برای اطفای حریق، نجات مجروحان و جلوگیری از سرایت آتش‌سوزی به ساختمان‌های مجاور متحمل زحمت‌های ارزشمندی شدند، مجدانه می‌خواهم با افزایش نظارت و بهبود اطلاع‌رسانی از تکرار چنین حوادثی پیشگیری کند».

به گزارش ایرنا حادثه آتش‌سوزی و انفجار کلینیک سینای اطهر در خیابان شریعتی تهران به کشته شدن ۱۹ نفر و مصدومیت ۱۴ نفر منجر شد.

این حادثه شامگاه سه‌شنبه رخ داد و کانال سازمان نظام پزشکی نیز اعلام کرد که بیش از نیمی از جان‌باختگان پزشکان و کادر اتاق عمل هستند.

مهار این آتش‌سوزی با استفاده از تجهیزات جدید آتش‌نشانی از جمله نردبان‌های بلند و در سایه تجربه و ایثار آتش‌نشانان، حدود ۲ ساعت به طول انجامید و با وجود دو مورد انفجار در دقایق اولیه، از سرایت آتش به سایر ساختمان‌های منطقه جلوگیری شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.