| کد خبر: 211532 |

شهرداری به امید دولت نباشد/وعده‌های دولتی دردی را دوا نمی‌کند

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: دستورات رئیس‌جمهور در خصوص تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی، دردی را از شهرداری دوا نمی‌کند.

تین نیوز

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: دستورات رئیس‌جمهور در خصوص تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی، دردی را از شهرداری دوا نمی‌کند.

به گزارش تین نیوز، محمد علیخانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در پاسخ به پرسشی در خصوص سرانجام ۵۰۰ اتوبوس دولتی و دستورات رئیس‌جمهور در این رابطه گفت: با توجه به دستوراتی که آقای رئیس‌جمهور داده و پاسخ نامه‌های وی به وزیر کشور و شهردار تهران و تعیین قید زمان، پایان اردیبهشت برای خرید اتوبوس یعنی «اتوبوس هیچ!».

وی با اشاره به دیدار اعضای شورای شهر تهران و رییس جمهور در روزهای ابتدایی شورای پنجم گفت: در این جلسه اعضای شورای شهر پیگیری هایی در خصوص مترو و اتوبوس داشتند، پس از این همه سال، در سال ۹۹ لطف کردند و در این خصوص دستور بررسی داده اند.

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در ادامه درخصوص دستور اخیر دولت برای خرید اتوبوس در ایام کرونایی شهر تهران گفت: یک دستورالعمل اورهال نیز از سوی دولت درخصوص اورهال اتوبوس های فرسوده تهران و سایر کلان شهرها داده شده که شهرداری تهران به طور دائم واگن‌های مترو و اتوبوس را اورهال می‌کند. توقع این بود که به این مشکل بزرگ تهران توجه بیشتری می‌شد.

علیخانی تأکید کرد: شاید مشاوران رئیس‌جمهور اطلاعات درستی در این رابطه به وی نمی‌دهند یا اطلاعاتشان در این زمینه دقیق نیست؛ این دستورات دردی را از تهران دوا نمی‌کند و شهردار تهران باید به فکر تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی باشد، قراردادهایی که لازم است برای خرید اتوبوس و مینی‌بوس ببندد و به امید دولت ننشیند زیرا به امید دولت نشستن یعنی «همین آش است و همین کاسه».

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.