| کد خبر: 210198 |

نگرانی از بازگشایی پارک‌ها و بوستان‌های شهری

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران گفت: اجرای پروتکل‌های سخت‌گیرانه و جلوگیری از اقامت شهروندان در پارک‌ها و بوستان‌های شهری الزامی است.

تین نیوز

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران گفت: اجرای پروتکل‌های سخت‌گیرانه و جلوگیری از اقامت شهروندان در پارک‌ها و بوستان‌های شهری الزامی است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، زهرا نژادبهرام در جریان دویست و دهمین جلسه شورای شهر تهران گفت: با توجه به تعطیلی رستوران‌ها، ‌مساجد،‌ بقاع متبرکه، تالارها و سینماها که اغلب با جمعیتی محدودتر در قیاس با پارک‌ها و بوستان‌های شهری امکان فعالیت دارند،‌ بدین وسیله نگرانی جدی خود را در قبال دستور بازگشایی پارک‌ها و بوستان‌های شهری در شرایط کنونی اعلام می‌نمایم.

او ادامه داد: پیشتر نیز رئیس ستاد کرونا کلانشهر تهراغن نسبت به اتخاذ این تصمیم هشدار داده بودند. اجرای چنین تصمیماتی به لحاظ روانی آثار چشمگیری بر شهروندان از جنبه روانی در نحوه مواجهه با بحران ویروس کرونا و میزان حدیت در رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی خواهد داشت.

نژادبهرام گفت: لذا تقاضا دارم پیگیری‌های لازم را تا زمان تجدیدنظر در تصمیم اتخاذی اعمال نمایید.

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران تاکید کرد: حتی در صورت اصرار بر ابلاغ و اجرایی شدن مسئولان ستاد ملی مقابله با کرونا درخصوص این مهم، اجرای پروتکل‌های سخت‌گیرانه و جلوگیری از اقامت شهروندان در پارک‌ها و بوستان‌های شهری الزامی است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.