| کد خبر: 195963 |

حذف کارگاه‌های عمرانی زیر گذر گیشا همزمان با شروع مدارس

عضو شورای شهر تهران ازحذف کارگاه‌های عمرانی زیر گذر گیشا همزمان با شروع مدارس خبر داد.

تین نیوز

نژاد بهرام گفت: برای کاهش حجم ترافیک در روز‌های ابتدایی شروع به کار مدارس کارگاه‌های عمرانی پروژه زیر گذر گیشا برچیده می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، زهرا نژادبهرام رئیس کمیته معماری و شهرسازی شورای شهر تهران درباره آخرین وضعیت فرآیند احداث پل گیشا، گفت: خوشبختانه سرعت احداث پروژه مناسب است و بخشی از تونل که قرار بود به شکل روگذر مانند تونل آرش-اسفندیار احداث شود، به طور همزمان با خاکبرداری‌های زیرگذر در حال انجام است.

او افزود: تبدیل بخشی از پل گیشا به روگذر موجب شده است که میزان حفاری‌ برای زیرگذر کاهش یابد و در نهایت سرعت کار تکمیل پروژه پل گیشا افزایش پیدا کند.

رئیس کمیته معماری و شهرسازی شورای شهر تهران با اشاره به ۲ نکته مهم در احداث زیرگذر گیشا، گفت: نکته‌ای که در بازدید از زیرگذر گیشا مطرح شد این بود که آیا می‌توان همزمان با حفاری‌های زیرگذر آن بخشی از پل که باید به عنوان مسیر سبز زندگی احداث و مورد بهره‌برداری قرار گیرد را جای‌گذاری کرد یا خیر که قرار شد مدیران فنی پروژه با تشکیل کارگروهی جوانب این پیشنهاد را بررسی و نتایج آن را اعلام کنند.

نژادبهرام تصریح کرد: حال به این علت که قرار است تنها بخشی از پل گیشا دوباره بازگردانده شود و به این دلیل که وزن کمتری دارد، برای جلوگیری از هدر رفت زمان می‌توان به صورت همزمان احداث پل سبز زندگی و حفاری زیرگذر گیشا را عملیاتی کرد.

او با اشاره به اهمیت نصب تابلوی روزشمار پروژه، گفت: برای آن که بتوانیم شهروندان را در جریان مراحل احداث پروژه قرار دهیم، لازم است تابلوی روزشمار زیرگذر گیشا در محل پروژه نصب شود و این پیشنهاد نیز مطرح شده است.

رئیس کمیته معماری و شهرسازی شورای شهر تهران با اشاره به نزدیک بودن فصل مدارس، تصریح کرد: تأکید بر آن است که تا هفته آینده بخشی از موانع موجود در سطح خیابان و کارگاه‌های عمرانی  احداث شده پروژه گیشا جمع‌آوری شوند تا برای شهروندان مشکل ترافیکی در زمان شروع مدارس ایجاد نشود.

او با اشاره به بتن ریزی بزرگراه چمران گفت: بزرگراه چمران تا پایان هفته جاری به حالت اصلی خود بازگردانده می‌شود.

منبع: سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.