| کد خبر: 208843 |

اولین فوتی‌ها در ناوگان حمل و نقل عمومی بود

یک عضوشورای اسلامی شهر تهران گفت: اولین فوتی‌ها را در ناوگان حمل ونقل عمومی داشتیم، امروز در اتوبوسرانی ۴۰ نفر و در مترو ۳۵ نفر از همکاران ما مبتلا به کرونا هستند.

تین نیوز

یک عضوشورای اسلامی شهر تهران گفت: اولین فوتی‌ها را در ناوگان حمل ونقل عمومی داشتیم، امروز در اتوبوسرانی ۴۰ نفر و در مترو ۳۵ نفر از همکاران ما مبتلا به کرونا هستند.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، شهربانو امانی در جریان دویست و هفتمین جلسه شورای شهر تهران پس از سخنان فرمانده ستاد مبارزه با کرونا شهر تهران گفت: همه ما می‌دانیم که سال ۹۸ سال بسیار سختی بود اما متأسفانه گزارش‌های موجود می‌گوید امسال دریغ از پارسال است.

وی با بیان اینکه فرصت سوزی یکی از ضعف‌های جدی مدیریت کشور است، گفت: ویروس کرونا مدیریت کشور را به یک مدیریت هماورد فراخواند و با توجه به اینکه جمعیت زیادی در تهران حضور دارند، کانون قدرت تصمیم گیر و تصمیم ساز نیز در تهران مستقر است و این کار ستاد فرماندهی کرونا در شهر تهران را سخت‌تر می‌کند.

امانی با اشاره به اینکه می‌توانستیم از فرصت دو هفته‌ای تعطیلات عید حداکثر استفاده را داشته باشیم، اظهار داشت: به دلایل متعدد مدیریتی بر روی کاغذ، ستاد فرماندهی، شما و وزارت بهداشت هستید اما هماهنگی و همراهی آن گونه که باید دیده نمی‌شود و با این آسیب جان وطن در خطر است و نمی‌دانم چه زمانی باید پاسخگو باشید.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به تلاش شورا برای تعطیلی مهمترین کانون انتقال ویروس کرونا که حمل و نقل عمومی است گفت: اما متأسفانه این امر مورد قبول قرار نگرفت و اولین فوتی‌ها را در ناوگان حمل و نقل عمومی داشتیم. امروز در اتوبوسرانی ۴۰ نفر و در مترو ۳۵ نفر از همکاران ما مبتلا به کرونا هستند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.