| کد خبر: 201845 |

تذکر به شهرداری درخصوص لزوم توجه به خدمات و تسهیلات رفاهی رانندگان تاکسی و اتوبوس

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران درخصوص لزوم توجه به خدمات و تسهیلات رفاهی ویژه رانندگان اتوبوس و تاکسی به شهرداری تهران تذکر داد.

تین نیوز

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران درخصوص لزوم توجه به خدمات و تسهیلات رفاهی ویژه رانندگان اتوبوس و تاکسی به شهرداری تهران تذکر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از خبرنگار ایلنا، مجید فراهانی در جریان یکصد و هشتاد و سومین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به روز حمل و نقل گفت: در توجه به حمل و نقل عمومی هرچند پیگیری انجام تکالیف دولت در توسعه زیرساختها، نوسازی ناوگان و پرداخت سهم از بلیط اتوبوس و مترو اهمیت دارد، اما این پیگیری نباید باعث شود از توجه به رفاه و معیشت رانندگان زحمتکش اتوبوس و تاکسی غافل شویم.

عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: فراهم کردن زیرساخت‌های رفاهی و بهبود وضعیت پایانه‌های درون شهری به عنوان یکی از مطالبات جدی رانندگان باید در کنار تسهیل نوسازی اتوبوس و تاکسی‌های فرسوده مورد توجه قرار گیرد و شهرداری زمینه‌های استفاده از زیرساختهای فرهنگی، اجتماعی و ورزشی خود را با تخفیف برای آنها فراهم کند.

فراهانی تاکید کرد: بر همین اساس و با توجه به اهمیت موضوع اجرای بند ۳ ماده ۸۰ قانون شوراهای اسلامی کشور، درباره « لزوم توجه به خدمات و تسهیلات رفاهی ویژه رانندگان اتوبوس و تاکسی » به شهرداری تهران تذکر می‌دهم.

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران گفت: امیدوارم با اقدام به موقع، موثر و اهتمام شهردار تهران شاهد توجه بیش از پیش به مطالبات و انتظارات رانندگان زحمتکش اتوبوس، تاکسی و فراهم نمودن تهران به عنوان شهری برای زندگی همه شهروندان باشیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.