| کد خبر: 200014 |

تاکسی‌داران فعلا با نرخ قبلی مسافر جابه‌جا کنند

رئیس شورای شهر سنندج گفت: اگر احیانا افزایش قیمتی در نرخ جابجایی مسافر وجود داشته باشد از طریق مسیرهای قانونی اعلام می‌کنیم و تا آن زمان باید براساس نرخ قبلی اقدام به جابجایی مسافر کرد.

تین نیوز

رئیس شورای شهر سنندج گفت: اگر احیانا افزایش قیمتی در نرخ جابجایی مسافر وجود داشته باشد از طریق مسیرهای قانونی اعلام می‌کنیم و تا آن زمان باید براساس نرخ قبلی اقدام به جابجایی مسافر کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، جلال شریعتی اظهار داشت: باید به مردم حق دهیم که از افزایش قیمت بنزین ناراحت و نگران باشند و احیانا هم بخواهند صدای اعتراض خود را به گوش مسئولین برسانند ولی واقعیت این است که هر کاری حتی اعتراض هم راه و روشی دارد.

وی افزود: تجمع‌کردن در چارچوبی مشخص حق هر شهروندی است اما دست‌اندازی به اموال عمومی ادارات، سازمان‌ها، شهرداری‌ها و ...کار درستی نیست، چرا که آسیب و ضرر آن غیرمستقیم به خود مردم می‌رسد.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج ادامه داد: انتظار نیست اگر حرکتی انجام می‌شود این حرکت آسیب‌رسان، ضرررسان و تبعات ناگواری داشته باشد.

وی گفت: با توجه به اینکه تصمیم افزایش قیمت بنزین در راس کشور اتفاق افتاده است لذا از مردم انتظار داریم که شرایط مملکت را درک کنند و از تجمعات تنش‌زا دوری کنند.

شریعتی تاکید کرد: البته ای کاش دولت به شیوه‌ای بهتر و مدیریتی بهتر این موضوع را اعلام می‌کرد.

وی تصریح کرد: آن چیزی که در سطح شهر دیدیم این بود که خسارت‌ها قابل توجه بود آتش‌زدن وسایل نقلیه شخصی و عمومی، آمبولانس، ماشین‌های شهرداری، اموال شهرداری، بانک‌ها و حتی جایگاه‌های عرضه بنزین که خصوصی بودند از جمله این خسارت‌ها بود که اگر جمع‌بندی شود مطمئنا رقم قابل‌توجهی می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج در ادامه به افزایش نرخ تاکسی‌ها اشاره کرد و گفت: از تاکسی‌داران و رانندگان آژانس درخواست می‌کنیم که فعلا براساس نرخی که قبلا در اختیارشان گذاشتیم خدمات و فعالیت خود را ادامه دهند چرا که هرگونه افزایش قیمتی مغایر با قانون است.

 وی افزود: مطمئنا ما در فکر آن‌ها هستیم همین دیروز جلسه‌ای داشتیم فعلا منتظر برنامه وزارت کشور هستیم و در چند روز آینده برنامه‌هایی را که لازم باشد اجرا می‌کنیم.

شریعتی تاکید کرد: اگر احیانا افزایش قیمتی در نرخ جابجایی مسافر وجود داشته باشد از طریق مسیرهای قانونی اعلام می‌کنیم و تا آن زمان باید براساس نرخ قبلی اقدام به جابجایی مسافر کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری فارس

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.