| کد خبر: 172851 |

توضیح مدیرکل روابط عمومی سازمان تاکسیرانی سنندج درباره ترافیک میدان انقلاب:نقلاب

◄ معابر کم‌عرض‌اند و مسافران زیاد

محدود بودن عرض معابر و صف طولانی ناشی از حضور مسافر، جایی برای حضور انبوه تاکسی در ایستگاه‌ها وجود ندارد و برای همین رانندگان تاکسی پیش از رسیدن به ایستگاه در اطراف میدات تجمع می‌کنند.

تین نیوز

اخیرا تصاویر ماهواره‌ای از میدان انقلاب شهر سنندج منتشر شد که در آن این ازدحام تعبیر به تجمع اعتراضی تاکسیرانان این شهر شده بود.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، فرهاد شیخ‌الاسلامی ضمن رد این فرضیه، اظهار کرد: از حدود 200 تا 300 سال قبل میدان فعلی انقلاب شهر سنندج محل تجمعات و تصمیم‌گیری‌های مهم در این شهر بوده است و به‌همین دلیل، توقف تاکسی‌ها به منظور حضور در ایستگاه‌ها به منظور مسافرگیری چندان دور از انتظار نیست.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهر سنندج، در توضیح علت توقف انبوه تاکسی‌های شهر سنندج در چهار سوی میدان انقلاب این شهر، تصریح کرد: محدود بودن عرض معابر و صف طولانی ناشی از حضور مسافر، عدم وجود محوطه مخصوص پارک تاکسی‌ها؛ باعث شده تارانندگان تاکسی پیش از رسیدن به ایستگاه در اطراف میدات تجمع می‌کنند.

شیخ‌الاسلامی به وجود عدم تخصص در مدیریت پیشین سازمان اشاره داشت و افزود: با انتخاب جدید مدیر جدید سازمان تاکسیرانی شهر سنندج، این امید در دل مردم این شهر زنده شد که مباحثی چون پارکینگ، ایستگاه‌ها و نحوه مسافرگیری تاکسی‌های سنندج تحولاتی را شاهد باشند.

وی برخورداری از دانش علم ترافیک را یکی از ضروریات نزد مدیران شهری عنوان کرد و گفت: چنان‌چه منابع مالی طرح‌های جدید تامین شود، به زودی تاکسیرانی شهر سنندج به استانداردهای خوبی دست می‌یابد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.