| کد خبر: 199798 |

بخشی از درآمدهای دولت به حمل و نقل عمومی تزریق شود

رییس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران بر لزوم اختصاص بخشی از درآمدهای دولت به حمل و نقل عمومی در پی افزایش قیمت بنزین تاکید کرد.

تین نیوز

رییس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران بر لزوم اختصاص بخشی از درآمدهای دولت به حمل و نقل عمومی در پی افزایش قیمت بنزین تاکید کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، محمد علیخانی صبح امروز پیش از آغاز به کار جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران در مورد احتمال افزایش نرخ کرایه حمل و نقل به خصوص تاکسی پس از سهمیه‌بندی بنزین با بیان این‌که احتمال خیلی کمی وجود دارد که این اتفاق بیفتد، گفت: شهرداری باید در این زمینه لایحه‌ای بیاورد اما به نظر نمی‌رسد که این کار را انجام دهد و احتمالا همراه با بودجه و در پایان سال نسبت به این لایحه اقدام می‌کند.

وی اظهار کرد: حالا که تصمیم بر سهمیه‌بندی صورت گرفته بهترین راه این است که بخشی از درآمدهای دولت از این محل، صرف حمل و نقل عمومی شود.

رییس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران با بیان این‌که دولت می‌تواند با تزریق بودجه، حمل و نقلی ارزان، آسان و قابل دسترس به مردم بدهد و از این راه به مردم کمک کند، گفت: همان طور که مواد غذایی و ارزاق ضروری است، داشتن یک حمل و نقل مناسب نیز حق مردم است و از آنجایی که تا پیش از این مسئولین و سیاست‌گذاران می‌گفتند پول نداریم، اما حالا این درآمدها حاصل شده و می‌توانند آن را در قالب کمک به حمل و نقل عمومی به خصوص رانندگان تاکسی هزینه کنند.

علیخانی با بیان این‌که ما نمی‌توانیم از جیب رانندگان تاکسی برای دیگران هزینه کنیم، ادامه داد: دولت باید به وظایف خود عمل کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.