| کد خبر: 189510 |

رییس شورای تهران:

شرکتی شدن پرسنل مترو صحت ندارد

رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به تجمع برخی پرسنل مترو و اعتراض آنان تاکید کرد که تصمیمی برای شرکتی شدن پرسنل گرفته نشده است و این موضوع واقعیت ندارد.

تین نیوز

رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به تجمع برخی پرسنل مترو و اعتراض آنان تاکید کرد که تصمیمی برای شرکتی شدن پرسنل گرفته نشده است و این موضوع واقعیت ندارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا،  محسن هاشمی  در یکصد و چهل و پنجمین جلسه علنی شورای پنجم شهر تهران افزود: درچند روز گذشته شاهد تجمع برخی کارکنان شرکت بهره برداری مترو به دلیل شایعه تبدیل وضعیت و شرکتی شدن کارکنان بودیم.

وی ادامه داد: تاکنون مسئولان معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و شرکت بهره برداری مترو هیچ تصمیمی برای شرکتی شدن پرسنل نگرفته اند و این موضوع واقعیت ندارد.

هاشمی تاکید کرد: نه بنده و نه هیچیک از اعضای شورا در انتصابات معاونت حمل و نقل دخالت نکرده ایم و نمی‌کنیم و فقط کار نظارت خود را انجام می‌دهیم.

وی همچنین منبع این شایعات را فضای مجازی، برخی جریان های سیاسی و شبکه‌های معاند خارج از کشور دانست و گفت: اما سوال از شهردار داریم که چرا زمانی که در بحران و جنگ اقتصادی هستیم این موضوعات مطرح و پخش می‌شود.

رییس شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: از پرسنل بهره برداری هم انتظار داریم از طریق قانونی پیگیر احقاق حقوق خود باشند چراکه از بین رفتن نظم و تضعیف در مترو به شهروندان ضربه می‌زند و از سوی دیگر موجب از بین رفتن اعتماد مردم به مترو می‌شود.

به گزارش ایرنا طی چند روز گذشته ۲ بار برخی کارکنان شرکت بهره برداری مترو که خود را فعال در بخش انتظامات این شرکت خواندند در محوطه داخلی شرکت مذکور تجمع کردند و نسبت به آنچه پیوستن به زیرمجموعه یگان حفاظت شهرداری خواندند اعتراض داشتند؛ برخی شایعه ها نیز مطرح شده بود که این افراد قرار است شرکتی یا به محل دیگری از زیرمجموعه شهرداری منتقل شوند که مسئولان شهری این شایعه ها را رد کرده اند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.