| کد خبر: 185023 |

◄ آماده باش اکیپ های راهداری در پی پیش بینی بارش برف در جاده های اردبیل

با عنایت به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش برف و باران از بعد از ظهر شنبه 10 فروردین ماه نیروهای راهداری به حالت آماده باش درآمدند.

تین نیوز

عضو شورای ترافیک استان اردبیل، گفت: با عنایت به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش برف و باران از بعد از ظهر شنبه 10 فروردین ماه نیروهای راهداری به حالت آماده باش درآمدند.

​به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل، علی رحمتی افزود: در حال حاضر شاهد مه گرفتگی و بارش پراکنده باران در محورهای کوهستانی به ویژه اردبیل- سراب، رضی- گرمی، مشکین شهر- اهر و اردبیل – آستارا هستیم و از بعد از ظهر نیز بارش برف در تمامی محورها پیش بینی شده است.

دبیر کمیسیون مدیریت ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی استان تاکید کرد: با توجه به وضعیت جوی پیش بینی شده، اطلاع رسانی لازم به مسافران انجام شده تا از سفرهای غیرضروری اجتناب و در صورت ضرورت حتما تجهیزات زمستانی همراه داشته باشند و با احتیاط تردد کنند.

 رحمتی تاکید کرد: به همت راهداران در وضعیت فعلی تمامی محورهای مواصلاتی استان باز بوده و تردد در جریان است اما ضروری است قبل از سفر، رانندگان از وضعیت محورها مطلع شوند و جهت تردد در محورهای کوهستانی زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با اشاره به فعالیت مرکز مدیریت راه‌های استان و اتصال به شبکه راه‌های کشور، گفت: رانندگان می توانند از طریق سامانه 141 و شماره تلفن 04533745900 مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل از وضعیت محورها مطلع شوند. 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.