| کد خبر: 184974 |

◄ ​ورود 23 هزار گردشگر خارجی از مرز بیله‌سوار

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از ورود 23 هزار و 303 گردشگر خارجی از مرز بیله‌سوار در حد فاصل 25 اسفند 97 لغایت 10فروردین ماه 98 خبر داد.

تین نیوز

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از ورود 23 هزار و 303 گردشگر خارجی از مرز بیله‌سوار در حد فاصل 25 اسفند 97 لغایت 10فروردین ماه 98 خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل، علی رحمتی تصریح کرد: در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ورودی مسافران خارجی که عمدتا اتباع آذری هستند با 43 درصد رشد همراه است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان افزود: خروجی مسافر خارجی نیز که شامل 23 هزار و 665 نفر در بازه زمانی ذکر شده است، 46 درصد افزایش یافته است.

عضو شورای ترافیک استان تصریح کرد:  در مقابل ورود مسافر ایرانی با 6419 نفر، 67 درصد کاهش و خروج مسافر ایرانی با 7930 نفر با کاهش 65 درصدی همراه است.

رئیس کمیته حمل و نقل ستاد خدمات اجرایی سفر استان افزود: کل تردد از پایانه مرزی در زمان ذکر شده 61 هزار و 317 نفر بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 17 درصد کاهش یافته است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تصریح کرد: به منظور خدمت رسانی به مسافران ایرانی و خارجی اخیرا فاز دوم پایانه مرزی با حضور مسئولان کشوری و استانی به بهره‌برداری رسید و شاهد بهبود کمی و کیفی ارائه خدمات به مسافران هستیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.