| کد خبر: 174399 |

◄ خاتمه یافتن موازی کاری در شهرداری تا پایان سال

طرح مدیریت یکپارچه شهری از شورای عالی استان‌ها به دولت و پس از آن به کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی ارسال شده است.

تین نیوز

رئیس شورای عالی استان‌ها از خاتمه یافتن موازی‌کاری‌ها و تداخل وظایف نهادها با به تصویب رسیدن طرح مدیریت یکپارچه شهری خبر داد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، مرتضی الویری تصریح کرد: طرح مدیریت یک‌پارچه شهری از شورای عالی استان‌ها به دولت و پس از آن به کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی ارسال شده که منتظر تصمیم‌گیری نمایندگان مجلس در خصوص این موضوع هستیم.

وی با تاکید بر این‌که، با تصویب طرح مدیریت یکپارچه شهری تا پایان سال، به دوباره‌کاری‌ها، موازی‌کاری‌ها و تداخل وظایف نهادهای خدمت‌رسان خاتمه داده می‌شود و صرفه‌جویی بزرگی در منابع کشور به وجود می‌آید، افزود: شورای عالی استان‌ها تلاش زیادی برای به نتیجه رساندن طرح مدیریت یکپارچه شهری انجام داده که امید می‌رود تا پایان سال به نتیجه برسد.

به گزارش تین‌نیوز، طرح مدیریت یکپارچه شهری از سال 95 در دستور کار شوراها، دولت و مجلس قرار گرفت و درحال حاضر درکمیسیون شوراها و امور داخلی کشور درحال بررسی است، البته نمایندگان به دنبال تهیه نامه‌ای برای ارسال به رییس جمهور هستند تا لایحه دولت نیز دراین خصوص هرچه سریع‌ترآماده شود.

 مدیریت شهری ازاهمیت فوق العاده‌ای برخوردار است و 23 دستگاه دراین طرح باید به زیرمجموعه شهرداری انتقال پیدا کنند. هرچند که لایحه دولت درسال گذشته یک‌بار در هیات وزیران مورد مخالفت قرارگرفت، اما مجلس به دنبال آن است که همان لایحه مجددا احیا شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها