| کد خبر: 173611 |

◄ حتی یک ریال از بودجه پارک خودرو در حاشیه خیابان محقق نشد

در بودجه 97، 950 میلیاردتومان درآمد برای اجرای پارک حاشیه‌ای درنظر گرفته شد، اما تا حالا محقق نشده است.

تین نیوز

عدم تحقق حتی یک ریال از محل پارک حاشیه‌ای جای سؤال است.

محمد علیخانی، رئیس کمیسیون حمل‌ونقل شورای شهر تهران، بابیان این مطلب گفت: در بودجه امسال شهرداری، 950 میلیاردتومان درآمد برای اجرای پارک حاشیه‌ای درنظر گرفته شد، اما تا حالا محقق نشده است.

به‌گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، علیخانی در نطق پیش از دستور خود با بیان اینکه ارائه داده‌های نادرست مبنی‌بر آماده بودن اجرای طرح‌های ترافیک موجب مشکلاتی شده است، گفت: پیش‌بینی ما این بود که در خوش‌بینانه‌ترین حالت تنها 50 درصد بودجه مصوب از این محل تأمین شود و این خسارت به درآمدهای شهری قابل‌قبول نیست.

او با بیان اینکه بعد از ده‌ها مکاتبه با معاونت حمل‌ونقل سرانجام دیروز نامه‌ای به دستم رسید و به تذکرم درخصوص آمار مجوز صادرشده در طرح ترافیک و درآمد حاصله از آن وصول شد،‌ گفت: مجموعاً 50 میلیاردتومان تا 17 شهریورماه از این محل وصول شد؛ اما بازهم آمار طرح ترافیک رسانه‌ها را ندادند که باید بازهم پیگیری کنیم.

علیخانی بابیان اینکه عدم تعامل معاون حمل‌ونقل تنها منحصر به کمیسیون تخصصی نیست، عنوان کرد: این عدم تعامل در همکاری میان بخشی تأثیر گذاشته است، به‌گونه‌ای که باعث شده سطح نظارت پلیس‌راهور در محدوده طرح ترافیک کاهش یابد.

طرح ترافیک جدید باوجود انتقادات باعث کاهش ترافیک در مرکز تهران شده است، اما رئیس کمیسیون حمل‌ونقل شورای شهر تهران انتقاداتی به این طرح داشته و دارند که همچنان بی‌پاسخ‌مانده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.