| کد خبر: 172175 |

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران:

◄ شورای شهر، فردا درباره تداوم حضور افشانی در شهرداری نظرخواهی می‌کند

صحبت در خصوص ادامه کار شهردار تهران پیش از طرح در جلسه علنی شورا در جلسه هم‌اندیشی به بحث و تبادل نظر نمایندگان پارلمان شهری قرار می‌گیرد.

تین نیوز

در پی اعلام نظر شورای نگهبان در ارتباط با ایجاد ممنوعیت برای ادامه کار بازنشستگان در مشاغل دولتی، عضو هیات رئیسه شورای شهر از بررسی موضوع ادامه حضور سیدمحمدعلی افشانی در جلسه هم‌اندیشی روز یکشنبه چهارم شهریورماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، زهرا نژاد بهرام با اشاره به تصویب قانون ممنوعیت بکارگیری افراد بازنشسته در مشاغل دولتی از سوی نمایندگان مجلس و تائید آن توسط شورای نگهبان، گفت: صحبت در خصوص ادامه کار شهردار تهران پیش از طرح در جلسه علنی شورا در جلسه هم‌اندیشی به بحث و تبادل نظر نمایندگان پارلمان شهری قرار می‌گیرد.

به گفته وی، قانون منع بکارگیری بازنشستگان که اخیراً در مجلس به تصویب رسید، هیچ استثنائی برای ادامه حضور برخی افراد در مشاغل  دولتی قائل نیست و هر یک از مسئولین که به موجب قانون از کار منع شده باشند باید جای خود را به افراد جوان‌تر بسپارند.

نژاد بهرام خاطرنشان کرد: اعضای شورای شهر پنجم در نهایت به طور قطع تصمیمی که به نفع مصالح شهر و مردم باشد را اتخاذ می‌کنند.

به گزارش تین‌نیوز، پیش از این برخی از اعضای شورای شهر تهران امیدوار بودند تا، با استفاده از موضوع بازخرید افشانی و دعوت به کار مجدد او راهی برای ادامه کار او در سمت شهرداری تهران پیدا کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.